1
Perioada de actualizare
de la 29.01.2025 16:17
până la 31.01.2025 16:12
2
Propunerea ofertelor
de la 31.01.2025 16:12
până la 04.02.2025 18:12
au rămas 3 zile
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA 100 000 MDL
Perioada clarificărilor: 29 ian 2025, 16:17 - 31 ian 2025, 16:12
Perioada de depunere a ofertelor: 31 ian 2025, 16:12 - 4 febr 2025, 18:12

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te

Servicii de asistență informatică

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Vasile Alecsandri nr.78
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Gorea
Telefonul de contact
069575261
Datele achizitiei
Data publicării
29 ian 2025, 16:11
Data ultimilor modificări
30 ian 2025, 10:11
Achizitii.md ID
21356468
CPV
72500000-0 - Servicii informatice
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
Data:
30 ian 2025, 10:11
Subiectul întrebării:
Precizare caiet de sarcini
Întrebare:
Va rugam sa inidcati sistemul pentru care sunt solicitate serviciile si sa anexati cerintele tehnice.
Răspuns (30 ian 2025, 10:30):
Servicii de configurare a drepturilor de acces la sisteme informationale precum si politica de Securitate informationala (acces resurse interne, resurse accesate in comun). Servicii de consultanta utilizare securizata a resurselor informationale; Disponibilitate deservire SLA 99.99% în regimul programului de lucru: - intervenție la distanță (on line) 5-10 min, - intervenție fizică de la 30 min - 3 ore; Deservire și verificare functionalitate a tehnicii de calcul si rsurselor informationale fizic o data pe saptamina; Verificarea: - HDD; - RAM; - Placă Video; - Procesor; - OS; - Software; - Router; - Wi Fi; Profilaxie mecanică a echipamentului – o dată în 4 – 6 luni; Reinstalare OS după caz doar pe OS prezentat de client; Deservire și verificare tehnică de la distanță a calculatoarelor, rețelei de acces la server VPN, acces imprimanta/scaner de rețea și acces la server 1C, rezolvarea în masura posibilitații deranjamentele curente; Monitoring IT de la distanță a celor mai importante sisteme: - Server; - Router; - File server; - Email server; Consultanță privind rocurarea de echipament și software. Asigurarea suportului tehnic (software) pentru necesitățile instituției.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.