1
Perioada de actualizare
de la 28.01.2025 10:41
până la 11.02.2025 14:00
au rămas 12 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 11.02.2025 14:00
până la 24.02.2025 10:30
3
Licitaţie
25.02.2025 14:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 5 487 150 MDL
Perioada clarificărilor: 28 ian 2025, 10:41 - 11 febr 2025, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 febr 2025, 14:00 - 24 febr 2025, 10:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Abonează-te

Lucrări de construcție a a rețelelor de apă și a turnului de apă

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6317, MOLDOVA, Leova, s.Covurlui, s. Covurlui
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Valentina Lisnic
Telefonul de contact
026378488
Datele achizitiei
Data publicării
28 ian 2025, 10:41
Data ultimilor modificări
28 ian 2025, 16:36
Achizitii.md ID
21355590
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
Data:
28 ian 2025, 10:44
Subiectul întrebării:
Licitatie in 3 runde
Întrebare:
Buna ziua. Cu tot respectul, ne explicati va rog in baza la care lege, care articol din lege ati decis sa aplicati la procedura data cu asa suma mare, licitatie in 3 runde?
Răspuns (28 ian 2025, 10:47):
Articolul 57. Cererea ofertelor de preţuri (1) Autoritatea contractantă, prin cererea ofertelor de preţuri, poate atribui contracte de achiziţii publice de bunuri, lucrări sau servicii, care se prezintă conform unor specificaţii concrete, cu condiţia ca valoarea estimată a achiziţiei să nu depăşească 800000 de lei pentru bunuri şi servicii şi 2000000 de lei pentru lucrări.
Data:
28 ian 2025, 10:58
Subiectul întrebării:
Licitatie deschisa, nu Cererea ofertelor de preţuri
Întrebare:
Dvs ati facut referire la articolul 57 din Legea 131/2015, care se refera la Cererea ofertelor de preţuri (COP), dar nu la Licitatie deschisa (care e la dvs). Totodata, este clar indicat ,,ca valoarea estimată a achiziţiei să nu depăşească ...... şi 2000000 de lei pentru lucrări,, iar la dvs Licitatia deschisa e de suma 5 487 150 lei fara TVA. Un alt moment important este faptul ca in articolul 57 nu este nimic descris despre procedura de pretrecere a licitatiei (varianta clasica de prezentarea a ofertelor sau licitatie in 3 runde). Repet intrebarea: Ne explicati va rog in baza la care lege, care articol din lege ati decis sa aplicati la procedura data cu asa suma mare, licitatie in 3 runde? Multumesc anticipat!
Răspuns (28 ian 2025, 11:07):
https://tender.gov.md/ro/content/%C3%AEntreb%C4%83ri-adresate-frecvent#faq-10.-Care-sunt-pragurile-valorice-ale-achizi%C8%9Biilor-publice?
Data:
28 ian 2025, 12:53
Subiectul întrebării:
Licitatie in 3 runde
Întrebare:
Dvs asa nu ati raspuns la intrebarea mea despre licitatia in 3 runde. Eunu intreb despre tipul licitatiei (COP - pina la 2 000 000 lei sau Licitatie deschisa - peste 2 000 000 lei, asta e clar, chiar si dvs confirmati), eu vorbesc despre tipul de petrecere a licitatiilor. Cititi va rog atent intreabarea mea si raspundeti exact la ea. Daca nu e calr, solicitati ajutor de la Agentia Achizitii Publice sau in alta parte la specialisti pe achizitii, dar va rog sa raspundeti exact la intrebarea mea!
Răspuns (28 ian 2025, 16:22):
Când se bifează licitație electronică sistemul automat generează rundele de licitare, autoritatea contractantă rămâne doar ca observator și nu poate interveni
Data:
28 ian 2025, 13:42
Subiectul întrebării:
Experienta similara
Întrebare:
Rugam la punctul cu experienta similara din anuntul de participare, sa indicati expres domeniul de activitate pentru experienta similara (apa, canalizare,etc), deoarece sunt riscuri ca sa participe companii de exemplu din domeniul drumurilor, constructiilor civile sau chiar electricitate, ceea ce nu are tangenta cu obiectul dat. Solicitarea vine in contextul ca deja au avut loc asa precedente la licitatiile anterioare. Multumesc!
Răspuns (28 ian 2025, 16:28):
domeniul de activitate în construcția rețelelor de apă
Data:
28 ian 2025, 13:44
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Buna ziua. Dvs cereti sa prezentam minim 35 angajati in ultimii 3 ani. Aveti in vedere in mediu 35 angajati pe an? Sau in total in ultimii trei 3 ani 35 angajati?
Răspuns (28 ian 2025, 16:29):
Anunțul de participare a fost redactat
Data:
28 ian 2025, 13:45
Subiectul întrebării:
Aviz
Întrebare:
Avizul Agentiei Supraveghere Tehnica Anexa nr.22 din documentația standard, semnat electronic de către operatorul economic. Caietul de sarcini prevede lucrari considerabile de demolare si restabilire a drumuriilor, in scopul evitarii interpretarilor defectuase concretizati daca este necesar ca avizul sa prevada si lucrari la drumuri?
Răspuns (28 ian 2025, 16:30):
Da este obligator Avizul Agentiei Supraveghere Tehnica este obligator și la drumuri
Data:
28 ian 2025, 13:52
Subiectul întrebării:
Certificat calitate
Întrebare:
Buna ziua. La punctul 15, subpunctul 27 solicitati certificate de calitate. Acestea se elibereaza dupa achizitionare. Solicitam sa permiteti sa prezentam la licitatie certificate de conformitate, iar certificatele de calitate se vor prezenta in timpul executiei lucrarilor. Multumesc!
Răspuns (28 ian 2025, 16:31):
Certificatul de calitate obligator după semnarea contractului
Data:
28 ian 2025, 14:41
Subiectul întrebării:
Angajati
Întrebare:
Buna ziua, da de ce 35 de angajati dar nu 135? Hai incetati sa impuneti tot felul de chestii care va tuna in cap! Sau explicati legal in raport cu ce a-ti calculat ca 35 de angajati sunt suficienti sau nu pentru demararea lucrarilor dvs?
Răspuns (28 ian 2025, 16:33):
Anunțul de participare a fost redactat
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.