1
Perioada de actualizare
de la 29.01.2025 15:28
până la 03.02.2025 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.02.2025 14:00
până la 06.02.2025 14:30
3
Licitaţie
de la 07.02.2025 14:00
până la 07.02.2025 14:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 220 000 MDL
Perioada clarificărilor: 29 ian 2025, 15:28 - 3 febr 2025, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 febr 2025, 14:00 - 6 febr 2025, 14:30
Începutul licitației: 7 febr 2025, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Hirtie alba pentru imprimare avize de incasare in anul 2025
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuresti 68
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Huzinschi Olga
Telefonul de contact
069333878
Datele achizitiei
Data publicării
27 ian 2025, 16:42
Data ultimilor modificări
1 febr 2025, 13:53
Valoarea estimată (fără TVA)
220 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 200 MDL
Achizitii.md ID
21355437
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuresti 68
Durata contractului
10 febr 2025 15:06 - 30 dec 2025 15:06
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Hirtie CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1920.0
Unități de măsură: Unitate
2)
Denumirea
Hirtie CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1920.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.docx
Documentele la ofertă
anunt de participare
1.02.25 13:53
Documentele lotului
anunt de participare.semnat.pdf
anunt de participare
29.01.25 15:28
declaratie.doc
declaratie
29.01.25 15:28
anunt de participare.docx
anunt de participare
29.01.25 15:28

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

CARTNORD PAPER SRL

Preţul ofertei: 186 240 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform deciziei de atribuire nr.1 din 13.02.2025, pret cel mai scazut
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Crafti Business SRL

Preţul ofertei: 196 608 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 201 600 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Hirtie alba pentru imprimare
Data:
31 ian 2025, 18:29
Subiectul întrebării:
Clarificari asupra Anuntului de participare
Întrebare:
Va rugam, sa adaugati suplimentar abateri acceptabile la parametrii tehnici solicitati la hartie A3, intru cat solicitati toti parametrii concret dupa un model de hartie, ce dispune numai 1 agent economic. Ceea ce limiteaza participarea larga si a altor agenti economici si contrazice legislatiei in vigoare.
Răspuns (1 febr 2025, 13:52):
În conformitate cu solicitarea dumneavoastră și pentru a asigura o participare cât mai largă a agenților economici, am analizat parametrii tehnici pentru procurarea hârtiei A3 și propunem următoarele ajustări și clarificări:Hârtia trebuie să corespundă următorilor parametri: Parametrii cu abateri acceptabile: • Rezistența la tracțiune: 2.21 KN/m ±5% (Plajă acceptabilă: 2.10 – 2.32 KN/m) • Rezistența la rupere: min 2.83 KN/m ±5% (Plajă acceptabilă: 2.69 – 2.97 KN/m) • Umiditatea: max 5.5% (Valoare maximă acceptabilă: 5.5%) • Gradul de alb: - CIE-148% ( ISO 11475) ±2% (Plajă acceptabilă: 145 – 151%) - 103,5 (ISO 2470) ±2% (Plajă acceptabilă: 101,4 – 105,6) • Rigiditatea: 122,5 mN ±5% (Plajă acceptabilă: 116,4 – 128,6 mN) • Netezirea: 200 ml/min ±10% (Plajă acceptabilă: 180 – 220 ml/min) • Netransparența: min 88% (Valoare minimă acceptabilă: 88%) Parametrii care trebuie respectați strict: 1. Greutatea: 80 g/m² (Nu se acceptă abateri, deoarece este esențială pentru compatibilitatea cu echipamentele de imprimare.) 2. Grosimea: 106 µm (ISO 534) (Nu se acceptă abateri, deoarece influențează direct funcționalitatea hârtiei în echipamente.) 3. Fără praf static: Clasa C+ (Nu se acceptă abateri, deoarece este critic pentru protejarea echipamentelor și pentru o utilizare fără probleme.)
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări