1
Perioada de actualizare
de la 24.01.2025 11:07
până la 03.02.2025 11:30
2
Propunerea ofertelor
de la 03.02.2025 11:30
până la 16.02.2025 15:00
au rămas 11 zile
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA 954 000 MDL
Perioada clarificărilor: 24 ian 2025, 11:07 - 3 febr 2025, 11:30
Perioada de depunere a ofertelor: 3 febr 2025, 11:30 - 16 febr 2025, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te

achiziţionarea lucrărilor de reabilitare și modernizare a sediului Primăriei comunei Ciutești raionul Nisporeni” localizat în s. Ciuteşti, r-nul Nisporeni,

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6423, MOLDOVA, Nisporeni, s.Ciuteşti, s.Ciutesti,r.Nisporeni,Republica Moldova
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Stamati Iurie
Telefonul de contact
068016166
Datele achizitiei
Data publicării
24 ian 2025, 11:07
Data ultimilor modificări
28 ian 2025, 13:05
Achizitii.md ID
21353877
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
d s lucrari.docx
Documentele la ofertă
-
24.01.25 11:07
caet de sarcini.pdf caet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-
24.01.25 11:07
duae.doc
Documentele la ofertă
-
24.01.25 12:30
Data:
28 ian 2025, 13:05
Subiectul întrebării:
Garantie de buna executie
Întrebare:
Buna ziua, garantia de buna executie va fi sub forma de garantie bancara/ transfer bancar su retineri succesive din facturi fiscale?
Răspuns (28 ian 2025, 15:15):
Buna ziua aceasta intrebare ce va conveni cu cîstigatorul la încheerea contractului
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.