Achiziţie publică
21353216
Cartofi alimentari
1
Perioada de actualizare
de la 23.01.2025 12:01
până la 28.01.2025 12:30
până la 28.01.2025 12:30
2
Propunerea ofertelor
de la 28.01.2025 12:30
până la 31.01.2025 12:30
până la 31.01.2025 12:30
3
Licitaţie
de la 03.02.2025 12:00
până la 03.02.2025 12:09
până la 03.02.2025 12:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
425 000 MDL
Perioada clarificărilor:
23 ian 2025, 12:01 - 28 ian 2025, 12:30
Perioada de depunere a ofertelor:
28 ian 2025, 12:30 - 31 ian 2025, 12:30
Începutul licitației:
3 febr 2025, 12:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Conform cerinţelor: Legea nr.279/2017, Legea nr.306/2018, Legea nr.296/2017, HG nr.115/2013, HG nr.724/2024, HG nr.867/2023, HG nr.1279/2008 și HG nr.929/2009.
Ambalaj: saci de plasă până la 25 kg.
Condiții specifice:
- pentru transportare, manipulare și depozitare se va face pe paleți (curați, fără urme de mucegai sau umeziți) cu greutatea până la 1500,00 kg. fiind fixați cu fire speciale: sfori, funii, frânghii, etc.;
Condiţii de livrare a mărfii:
1. la livrare se prezintă pentru fiecare partidă:
- certificat de calitate (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) de la producător însoțit de rapoarte de încercări și/ sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.131, al. (2), (5), (6), (61) din Legea nr.306/2018;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol.
2. livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoanele: mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul, în perioada februarie – aprilie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Centrului alimentar a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Ambalaj: saci de plasă până la 25 kg.
Condiții specifice:
- pentru transportare, manipulare și depozitare se va face pe paleți (curați, fără urme de mucegai sau umeziți) cu greutatea până la 1500,00 kg. fiind fixați cu fire speciale: sfori, funii, frânghii, etc.;
Condiţii de livrare a mărfii:
1. la livrare se prezintă pentru fiecare partidă:
- certificat de calitate (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) de la producător însoțit de rapoarte de încercări și/ sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.131, al. (2), (5), (6), (61) din Legea nr.306/2018;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol.
2. livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoanele: mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul, în perioada februarie – aprilie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Centrului alimentar a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
23 ian 2025, 11:51
Data ultimilor modificări
23 ian 2025, 12:01
Valoarea estimată (fără TVA)
425 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 700 MDL
Achizitii.md ID
21353216
MTender ID
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2008, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Lupu, 37
Durata contractului
14 febr 2025 11:55 - 31 dec 2025 12:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cantitatea: 50000.0
Unități de măsură: Kilogram
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Documentația standard.signed.pdf
Documentația standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard
23.01.25 12:01
Anunt de participare.signed.pdf
Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
23.01.25 12:01
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Sija-Prim SRL
Preţul ofertei:
438 500 MDL
Statut:
Învingător
La loturile „Cartofi alimentari”, „Varză albă”, prețurile cele mai scăzute au fost propuse de către ofertantul SRL „Sija-Prim”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta, documentelor justificative prezentate de către operatorul economic SRL „Sija-Prim”, s-a constatat că acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire.
13.02.25 09:19
Motivul: La loturile „Cartofi alimentari”, „Varză albă”, prețurile cele mai scăzute au fost propuse de către ofertantul SRL „Sija-Prim”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta, documentelor justificative prezentate de către operatorul economic SRL „Sija-Prim”, s-a constatat că acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire.
Documentele de calificare
certificat de calitate.semnat.pdf
certificat de calitate.semnat.pdf
ID: 54c4af64-5591-473d-8b1b-df3753a2cc29
Oferta câștigătoare
13.02.25 09:19
Oferta câștigătoare
13.02.25 09:19
siguranta alimentelor 2021.semnat.pdf
siguranta alimentelor 2021.semnat.pdf
ID: 848f9e9a-d240-4c7c-9527-b9a85fe3660a
Oferta câștigătoare
13.02.25 09:19
Oferta câștigătoare
13.02.25 09:19
decizia 17-25 din 12.02.2025 legume.pdf
decizia 17-25 din 12.02.2025 legume.pdf
ID: 88e5620d-6f6f-4cbd-85c4-afe46cc670ac
Raport de evaluare
13.02.25 09:19
Oferta câștigătoare
13.02.25 09:19
Oferta câștigătoare
13.02.25 09:19
Oferta câștigătoare
13.02.25 09:19
certificat privind lipsa restantelor - 1155438.semnat.pdf
certificat privind lipsa restantelor - 1155438.semnat.pdf
ID: c257f555-179a-49f1-b92b-55011bc34bc6
Oferta câștigătoare
13.02.25 09:19
Oferta câștigătoare
13.02.25 09:19
Documentele depuse cu oferta
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
30.01.25 12:56
Data deschiderii:
3.02.25 13:59
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
30.01.25 12:56
Data deschiderii:
3.02.25 13:59
Propunere financiară
MSIGN
Data încărcării:
30.01.25 12:57
Data deschiderii:
3.02.25 13:59
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
30.01.25 12:56
Data deschiderii:
3.02.25 13:59
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
30.01.25 12:56
Data deschiderii:
3.02.25 13:59
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
30.01.25 12:56
Data deschiderii:
3.02.25 13:59
2
Denumirea participantului:
GEOTER-COM
Preţul ofertei:
439 000 MDL
Statut:
în aşteptare
Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
5. anexa 8 - declaratia privind valabilitatea ofertei.signed.pdf
5. anexa 8 - declaratia privind valabilitatea ofertei.signed.pdf
ID: 27d8a1fc-82e5-4735-b065-36dcd424d6c9
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
30.01.25 13:38
Data deschiderii:
3.02.25 13:24
1. anexa 22 specificatia tehnica.signed.pdf
1. anexa 22 specificatia tehnica.signed.pdf
ID: 7c9adea1-e5af-4b88-8279-9e1144bc9fed
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
30.01.25 13:38
Data deschiderii:
3.02.25 13:24
2. garantie bancara.signed.pdf
2. garantie bancara.signed.pdf
ID: 9b108a4b-5ce6-455d-9657-6f12fb9a36b1
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
30.01.25 13:38
Data deschiderii:
3.02.25 13:24
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
30.01.25 13:38
Data deschiderii:
3.02.25 13:24
4. anexa 7 -cerere de participare.signed.pdf
4. anexa 7 -cerere de participare.signed.pdf
ID: c1bf1cd7-a70e-4e20-a772-a727b50eb9b5
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
30.01.25 13:38
Data deschiderii:
3.02.25 13:24
2. anexa 23 - propunerea financiara.signed.pdf
2. anexa 23 - propunerea financiara.signed.pdf
ID: d326c993-ee6b-47e5-820b-484176cc271c
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
30.01.25 13:38
Data deschiderii:
3.02.25 13:24
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK