1
Perioada de actualizare
de la 22.01.2025 13:34
până la 31.01.2025 12:53
2
Propunerea ofertelor
de la 31.01.2025 12:53
până la 08.02.2025 15:13
3
Licitaţie
de la 10.02.2025 14:00
până la 10.02.2025 14:23
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 815 000 MDL
Perioada clarificărilor: 22 ian 2025, 13:34 - 31 ian 2025, 12:53
Perioada de depunere a ofertelor: 31 ian 2025, 12:53 - 8 febr 2025, 15:13

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Instalare de uși și ferestre la caminul Nr. 7

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3822, МОЛДОВА, АТО Гагаузия, с.Светлый, c. Svetlii str. Lenin 22
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Andrei Lambru
Telefonul de contact
079678943
Datele achizitiei
Data publicării
22 ian 2025, 13:34
Data ultimilor modificări
27 ian 2025, 10:40
Achizitii.md ID
21352502
CPV
45400000-1 - Отделочные строительные работы
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0 (1).semnat.pdf duae_ro_0 (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
duae_ro_0 (1).semnat.pdf
22.01.25 13:34
caiet de sarcini 2 camin 7 24.01.2025.signed.pdf caiet de sarcini 2 camin 7 24.01.2025.signed.pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini 2 camin 7.semnat.pdf
27.01.25 10:40
anunt_de_participare.semnat.signed.pdf anunt_de_participare.semnat.signed.pdf
Documentele la ofertă
anunt_de_participare.semnat.pdf
27.01.25 10:40
Data:
23 ian 2025, 14:37
Subiectul întrebării:
schite
Întrebare:
Buna ziua! Publicati , va rogugam frumos, schitele constructiilor. Mersi!!!
Răspuns (24 ian 2025, 16:01):
Buna ziua. Schița a fost publicată.
Data:
23 ian 2025, 14:45
Subiectul întrebării:
termene
Întrebare:
Va rugam frumos sa prelungiti perioada de depunere a ofertelor cu cel putin 10 zile lucratoare. Este nevoie pentru a indeplinite toate conditiile din anuntul vostru de participare si anume vizita la santierul vostru cat si pregatirea tuturor documentelor. Va multumim!
Răspuns (24 ian 2025, 15:56):
Perioada a fost prelungită pînă la data de 06.02.2025 ora 13:00
Data:
23 ian 2025, 14:54
Subiectul întrebării:
anexa 12 ceruta de D_stra
Întrebare:
Buna ziua! Dumneavoastra ati scris in anuntul de participare ca aveti nevoie de asa ceva si anume :Certificările de bună execuție indică beneficiarii, valoarea, perioada şi locul execuţiei lucrărilor şi precizează dacă au fost efectuate în conformitate cu normele profesionale din domeniu şi dacă au fost duse la bun sfîrşit, confirmata cu beneficiarii lucrari executate. Explicati va rog frumos ce anume aveti in vedere prin certificari de buna executie. Cine face aceasta certificare? O certificare se face de o companie/ institutie competenta in elaborarea unei certificari. Ce aveti in vedere cu asta? Ce anume sa va prezentam ca sa nu fim descalificati? Poate ca este un alt termen mai potrivit pentru aceasta cerinta? Va rugam sa explicati amanuntit! Multumesc anticipat! Va multumim!
Răspuns (24 ian 2025, 16:04):
Certificat de bună execuție este eliberat de Instituția Publică sau Privată care confirmă satisfacția serviciilor prestate de agent economic.
Data:
23 ian 2025, 16:06
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
1.Замена окон и дверей на балконах с ремонтом откосов. ce aveti in vedere ? Daca doriti sa fie facute tencuielile , atunci D-stra ar trebui sa alcatuiti alt caiet de sarcini , unde sa includeti ce anume aveti in vedere prin reparatia " otcosov", deci vor fi alte simboluri norme si cod resurse. Sau trebuie doar de schimbat tamplaria? Va rugam sa
Răspuns (24 ian 2025, 16:05):
Buna ziua. Caiet de sarcini a fost modificat.
Data:
23 ian 2025, 20:08
Subiectul întrebării:
Caet de sarcini.
Întrebare:
Pozitia nr.4 CK23C1- este pozitia de FERESTRE din mase plastice - dar scriti ca sunt - USI confectionate din profiluri de mase pladtice. La etajele nr.2, 3 si 4, ati scris corect CK25A. Faceti corectarile necesare ssu incarcati Formularul nr.5 fara preturi. Multumim mult de intelegere.
Răspuns (24 ian 2025, 16:05):
Buna ziua. Poziția nr.4 a fost modificată.
Data:
25 ian 2025, 10:03
Subiectul întrebării:
Clarificari!
Întrebare:
Buna ziua. Stimata Autoritate Contractanta la intrebari ati raspuns, Dar nati facut schimbarile necesare. Rugam sa faceti corectarile.
Răspuns (27 ian 2025, 10:53):
Buna ziua. Schimbări necesare au fost efectuate azi.
Data:
27 ian 2025, 10:40
Subiectul întrebării:
perioada de depunere
Întrebare:
Dumneavoastra ati raspuns ca Perioada a fost prelungită pînă la data de 06.02.2025 ora 13:00 Va multumim foarte mult! Va rugam sa schimbati aceasta data si pe platforma . Multumesc!
Răspuns (27 ian 2025, 10:53):
Cu plăcere.
Data:
27 ian 2025, 15:09
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. Ce se are in vedere prin - profil pvc -7s?
Răspuns (29 ian 2025, 12:50):
Buna ziua. 7s înseamnă - lățîmea profilului 70 mm
Data:
28 ian 2025, 08:26
Subiectul întrebării:
vizita
Întrebare:
Certificat Vizita a obiectului,Inlatuarti va rog aceasta conditie,faciliteaza anumiti operatori si o data ce ati publicat schite si cerintele necedsare nui nevoie de vizitat acest obiectiv,Deci Rugam respectuos inlatuarea acestei cerinte
Răspuns (29 ian 2025, 12:53):
Buna ziua. Această cerință nu va fi luat în calcul, la primirea deciziei.
Data:
29 ian 2025, 13:31
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Buna ziua. Rugam Certificatul Vizita obiectului sa fie luat in calcul conform Anuntului de participare pct.15; subpunctul 37. Toti Participantii sa fie egal conform procedurii stabilite de Autoritatea Contractanta. In caz de nerespectare a acestui punct vom contesta decizia AC.
Răspuns (31 ian 2025, 09:49):
Buna ziua. Luînd în considerație că din motivele tehnice nu era posibilitatea de a modificat subpunctul 37 din Anunț ,,Obligatoriu” la ,,Necesitate”, Comisia de achiziții a decis că lipsa certificatului de vizită a obiectului va fi luat în considerație conform art. 17 Legii 131/215
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.