Achiziţie publică
21352245
Servicii bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni
1
Perioada de actualizare
de la 22.01.2025 10:35
până la 12.02.2025 10:00
până la 12.02.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.02.2025 10:00
până la 27.02.2025 10:00
până la 27.02.2025 10:00
au rămas 4 zile
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
28 000 000 MDL
Perioada clarificărilor:
22 ian 2025, 10:35 - 12 febr 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
12 febr 2025, 10:00 - 27 febr 2025, 10:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Servicii bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2065, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, N. Starostenco nr.30
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
30 ian 2025, 13:06
Valoarea estimată (fără TVA)
28 000 000 MDL
Achizitii.md ID
21352245
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2065, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, RM
Durata contractului
1 apr 2025 03:00 - 31 mart 2028 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni
CPV: 66100000-1 - Servicii bancare şi de investiţii
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Anexa 3 la Anuntul de participare (Caietul de sarcini Banca-MPay-Serviciul Vamal)
Specificaţie tehnică
-
22.01.25 10:35
Servicii bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni
Data:
30 ian 2025, 13:06
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Cu referință la procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1737534728501 din 22.01.2025 organizată de către Serviciul Vamal al RM, privind achiziționarea serviciilor bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni, solicităm respectuos să fie precizate unele cerințe și criteriile de calificare, stipulate în Caietul de sarcini, după cum urmează:
1. Care sunt platile (tipul acestora) care se incadreaza in “alte plati administrate de organele vamale”, care constituie obiectul contractului?
2. Punctul 1 din Oferta (Anexa nr.1):
Solicitarea de instalare Bancomat în subdiviziunea COSTEȘTI-STÎNCA (PVFI, rutier).
Rugam sa precizati care este necesitatea la moment și argumentarea amplasării bancomatului (ATM), avînd în vedere prezența în imediata apropiere (or. Costești) a unui ATM de la maib.
3. Punctul 4 din Oferta (Anexa nr.1):
Care este cadrul normativ-legal privind Încasarea de numerar de la funcționari vamali care activează în PTFS la frontiera de stat moldo ucraineană pe segmentul transnistrean, percepute pentru drepturile de import-export si respectiv procesul de incasare a acestor plati de la functionarii vamali la banca ?
Răspuns (4 febr 2025, 08:30):
Cu referință la întrebările parvenite ca urmare lansării procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1737534728501 din 22.01.2025 organizată de către Serviciul Vamal al RM, privind achiziționarea serviciilor bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni, asupra Caietul de sarcini, vă comunicăm următoarele:
1. La contul trezorerial de încasări Cod eco 518300, gestionat de către Serviciul Vamal, pe lingă plățile pentru drepturile de import-export sunt achite și amenzile, contravaloarea corpurilor delicte și panalitățile.
2. Având în vederea specificul activității, în cadrul postului dat se vămuiesc lunar aproximativ 500 unități de transport. Această măsură ar contribui la reducerea cozilor formate de călători la filiala bancară și fluidizarea traficului.
3. Prestarea serviilor prin intermediul agenției/terminalului Cash-in a băncii sau prin externalizarea plăților vamale către o bancă ucraineană, se va asigura după ajustarea cadrului legal și stabilirea procedurii, în acest sens.
Servicii bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni
Data:
30 ian 2025, 13:07
Subiectul întrebării:
ocds-b3wdp1-MD-1737534728501
Întrebare:
Cu referință la procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1737534728501 din 22.01.2025 organizată de către Serviciul Vamal al RM, privind achiziționarea serviciilor bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni, solicităm respectuos să fie precizate unele cerințe și criteriile de calificare, stipulate în Caietul de sarcini, după cum urmează:
1. Care sunt platile (tipul acestora) care se incadreaza in “alte plati administrate de organele vamale”, care constituie obiectul contractului?
2. Punctul 1 din Oferta (Anexa nr.1):
Solicitarea de instalare Bancomat în subdiviziunea COSTEȘTI-STÎNCA (PVFI, rutier).
Rugam sa precizati care este necesitatea la moment și argumentarea amplasării bancomatului (ATM), avînd în vedere prezența în imediata apropiere (or. Costești) a unui ATM de la maib.
3. Punctul 4 din Oferta (Anexa nr.1):
Care este cadrul normativ-legal privind Încasarea de numerar de la funcționari vamali care activează în PTFS la frontiera de stat moldo ucraineană pe segmentul transnistrean, percepute pentru drepturile de import-export si respectiv procesul de incasare a acestor plati de la functionarii vamali la banca?
Răspuns (4 febr 2025, 08:32):
Cu referință la întrebările parvenite ca urmare lansării procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1737534728501 din 22.01.2025 organizată de către Serviciul Vamal al RM, privind achiziționarea serviciilor bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni, asupra Caietul de sarcini, vă comunicăm următoarele:
1. La contul trezorerial de încasări Cod eco 518300, gestionat de către Serviciul Vamal, pe lingă plățile pentru drepturile de import-export sunt achite și amenzile, contravaloarea corpurilor delicte și panalitățile.
2. Având în vederea specificul activității, în cadrul postului dat se vămuiesc lunar aproximativ 500 unități de transport. Această măsură ar contribui la reducerea cozilor formate de călători la filiala bancară și fluidizarea traficului.
3. Prestarea serviilor prin intermediul agenției/terminalului Cash-in a băncii sau prin externalizarea plăților vamale către o bancă ucraineană, se va asigura după ajustarea cadrului legal și stabilirea procedurii, în acest sens.
Servicii bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni
Data:
30 ian 2025, 13:09
Subiectul întrebării:
ocds-b3wdp1-MD-1737534728501
Întrebare:
Cu referință la procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1737534728501 din 22.01.2025 organizată de către Serviciul Vamal al RM, privind achiziționarea serviciilor bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni, solicităm respectuos să fie precizate unele cerințe și criteriile de calificare, stipulate în Caietul de sarcini, după cum urmează:
1. Care sunt platile (tipul acestora) care se incadreaza in “alte plati administrate de organele vamale”, care constituie obiectul contractului?
2. Punctul 1 din Oferta (Anexa nr.1):
Solicitarea de instalare Bancomat în subdiviziunea COSTEȘTI-STÎNCA (PVFI, rutier).
Rugam sa precizati care este necesitatea la moment și argumentarea amplasării bancomatului (ATM), avînd în vedere prezența în imediata apropiere (or. Costești) a unui ATM de la maib.
3. Punctul 4 din Oferta (Anexa nr.1):
Care este cadrul normativ-legal privind Încasarea de numerar de la funcționari vamali care activează în PTFS la frontiera de stat moldo ucraineană pe segmentul transnistrean, percepute pentru drepturile de import-export si respectiv procesul de incasare a acestor plati de la functionarii vamali la banca?
Răspuns (4 febr 2025, 08:31):
Cu referință la întrebările parvenite ca urmare lansării procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1737534728501 din 22.01.2025 organizată de către Serviciul Vamal al RM, privind achiziționarea serviciilor bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni, asupra Caietul de sarcini, vă comunicăm următoarele:
1. La contul trezorerial de încasări Cod eco 518300, gestionat de către Serviciul Vamal, pe lingă plățile pentru drepturile de import-export sunt achite și amenzile, contravaloarea corpurilor delicte și panalitățile.
2. Având în vederea specificul activității, în cadrul postului dat se vămuiesc lunar aproximativ 500 unități de transport. Această măsură ar contribui la reducerea cozilor formate de călători la filiala bancară și fluidizarea traficului.
3. Prestarea serviilor prin intermediul agenției/terminalului Cash-in a băncii sau prin externalizarea plăților vamale către o bancă ucraineană, se va asigura după ajustarea cadrului legal și stabilirea procedurii, în acest sens.
Servicii bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni
Data:
30 ian 2025, 13:10
Subiectul întrebării:
clarificari
Întrebare:
Cu referință la procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1737534728501 din 22.01.2025 organizată de către Serviciul Vamal al RM, privind achiziționarea serviciilor bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni, solicităm respectuos să fie precizate unele cerințe și criteriile de calificare, stipulate în Caietul de sarcini, după cum urmează:
1. Care sunt platile (tipul acestora) care se incadreaza in “alte plati administrate de organele vamale”, care constituie obiectul contractului?
2. Punctul 1 din Oferta (Anexa nr.1):
Solicitarea de instalare Bancomat în subdiviziunea COSTEȘTI-STÎNCA (PVFI, rutier).
Rugam sa precizati care este necesitatea la moment și argumentarea amplasării bancomatului (ATM), avînd în vedere prezența în imediata apropiere (or. Costești) a unui ATM de la maib.
3. Punctul 4 din Oferta (Anexa nr.1):
Care este cadrul normativ-legal privind Încasarea de numerar de la funcționari vamali care activează în PTFS la frontiera de stat moldo ucraineană pe segmentul transnistrean, percepute pentru drepturile de import-export si respectiv procesul de incasare a acestor plati de la functionarii vamali la banca?
Răspuns (4 febr 2025, 08:31):
Cu referință la întrebările parvenite ca urmare lansării procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1737534728501 din 22.01.2025 organizată de către Serviciul Vamal al RM, privind achiziționarea serviciilor bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni, asupra Caietul de sarcini, vă comunicăm următoarele:
1. La contul trezorerial de încasări Cod eco 518300, gestionat de către Serviciul Vamal, pe lingă plățile pentru drepturile de import-export sunt achite și amenzile, contravaloarea corpurilor delicte și panalitățile.
2. Având în vederea specificul activității, în cadrul postului dat se vămuiesc lunar aproximativ 500 unități de transport. Această măsură ar contribui la reducerea cozilor formate de călători la filiala bancară și fluidizarea traficului.
3. Prestarea serviilor prin intermediul agenției/terminalului Cash-in a băncii sau prin externalizarea plăților vamale către o bancă ucraineană, se va asigura după ajustarea cadrului legal și stabilirea procedurii, în acest sens.
Servicii bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni
Data:
30 ian 2025, 15:28
Subiectul întrebării:
clarificari
Întrebare:
Cu referință la procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1737534728501 din 22.01.2025 organizată de către Serviciul Vamal al RM, privind achiziționarea serviciilor bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni, solicităm respectuos să fie precizate unele cerințe și criteriile de calificare, stipulate în Caietul de sarcini, după cum urmează:
1. Care sunt platile (tipul acestora) care se incadreaza in “alte plati administrate de organele vamale”, care constituie obiectul contractului?
2. Punctul 1 din Oferta (Anexa nr.1):
Solicitarea de instalare Bancomat în subdiviziunea COSTEȘTI-STÎNCA (PVFI, rutier).
Rugam sa precizati care este necesitatea la moment și argumentarea amplasării bancomatului (ATM), avînd în vedere prezența în imediata apropiere (or. Costești) a unui ATM de la maib.
3. Punctul 4 din Oferta (Anexa nr.1):
Care este cadrul normativ-legal privind Încasarea de numerar de la funcționari vamali care activează în PTFS la frontiera de stat moldo ucraineană pe segmentul transnistrean, percepute pentru drepturile de import-export si respectiv procesul de incasare a acestor plati de la functionarii vamali la banca?
Răspuns (31 ian 2025, 14:25):
Cu referință la întrebările parvenite ca urmare lansării procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1737534728501 din 22.01.2025 organizată de către Serviciul Vamal al RM, privind achiziționarea serviciilor bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni, asupra Caietul de sarcini, vă comunicăm următoarele:
1. La contul trezorerial de încasări Cod eco 518300, gestionat de către Serviciul Vamal, pe lingă plățile pentru drepturile de import-export sunt achite și amenzile, contravaloarea corpurilor delicte și panalitățile.
2. Având în vederea specificul activității, în cadrul postului dat se vămuiesc lunar aproximativ 500 unități de transport. Această măsură ar contribui la reducerea cozilor formate de călători la filiala bancară și fluidizarea traficului.
3. Prestarea serviilor prin intermediul agenției/terminalului Cash-in a băncii sau prin externalizarea plăților vamale către o bancă ucraineană, se va asigura după ajustarea cadrului legal și stabilirea procedurii, în acest sens.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK