1
Perioada de actualizare
de la 22.01.2025 09:52
până la 01.02.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 01.02.2025 11:00
până la 06.02.2025 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 720 833,33 MDL
Perioada clarificărilor: 22 ian 2025, 9:52 - 1 febr 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 febr 2025, 11:00 - 6 febr 2025, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Menținerea și suportul tehnic a soluției pentru eficientizarea procesului de licențiere, autorizare și notificare bazată pe platforma Microsoft Dynamics CRM
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana Bolboșenco
Telefonul de contact
022822178
Datele achizitiei
Data publicării
22 ian 2025, 9:38
Data ultimilor modificări
22 ian 2025, 9:52
Valoarea estimată (fără TVA)
720 833,33 MDL
Achizitii.md ID
21352130
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
8 febr 2025 09:46 - 30 mart 2026 09:46
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de mentenanță și suport tehnic a soluției pentru eficientizarea procesului de licențiere, autorizare și notificare bazată pe platforma Microsoft Dynamics CRM CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Servicii prestate în baza solicitărilor de schimbare CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 50.0
Unități de măsură: Om
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard noua-model.docx
Documentele la ofertă
-
22.01.25 09:52
3. formularul duae.doc
Documentele la ofertă
-
22.01.25 09:52
2. caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
22.01.25 09:52
1. anunt de participare.doc
Documentele la ofertă
-
22.01.25 09:52

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SC DYNAMIXRM SRL

Preţul ofertei: 752 979,96 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări