1
Perioada de actualizare
de la 21.01.2025 18:27
până la 27.01.2025 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la 27.01.2025 09:30
până la 03.02.2025 10:00
a rămas 1 zi
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA 733 831,73 MDL
Perioada clarificărilor: 21 ian 2025, 18:27 - 27 ian 2025, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor: 27 ian 2025, 9:30 - 3 febr 2025, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te

conform caietului de sarcini

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tonu Olesea
Telefonul de contact
026924198
Datele achizitiei
Data publicării
21 ian 2025, 18:27
Data ultimilor modificări
24 ian 2025, 13:31
Achizitii.md ID
21352017
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.signed.pdf caiet de sarcini.signed.pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini
21.01.25 18:27
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
-duae
21.01.25 18:27
documentația standard.signed.pdf documentația standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
-documentația standard
21.01.25 18:27
anunț de participare.signed.pdf anunț de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-anunț de participare
21.01.25 18:27
Data:
22 ian 2025, 11:05
Subiectul întrebării:
Garantie de buna executie
Întrebare:
Buna ziua, garantia de buna executie va fi sub forma de garantie bancara/ transfer bancar sau retineri succesive din facturi fiscale?
Răspuns (22 ian 2025, 14:02):
Conform pct. 19 din anuțul de participareeste specificat: Garanția de bună execuție a contractului, (după caz) în lei moldovenești – transfer pe contul autorității contractate MD76TRPCEE518440A00769AA din valoarea totală a contractului, în cuantum de – 10 %, valabilă până la expirarea contractului. Suplimentar, în anexa nr. 25 la documentația standard CONTRACT – MODEL conform 4.10. Antreprenorul, prin atribuirea ofertei în favoarea sa, se angajează să prezinte garanţia de bună execuţie a contractului, transfer pe contul autorității contractate MD76TRPCEE518440A00769AA din valoarea totală a contractului, în cuantum de _10_% din valoarea contractului atribuit.
Data:
22 ian 2025, 13:49
Subiectul întrebării:
Garantie de buna executie
Întrebare:
De ce trebu sa fie valabila pina la expirarea contractului?
Răspuns (22 ian 2025, 14:13):
Potrivit pct. 151 din H.G. nr. 638/2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări ”Autoritatea contractantă solicită ofertantului, înainte de semnarea contractului, depunerea pe parcursul perioadei de încheiere a contractului a unei asigurări a executării contractului sub formă de garanție de bună execuție. Garanția de bună execuție a contractului se elaborează conform cerințelor stabilite în documentația de atribuire și se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorității contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă și în perioada convenită a contractului de achiziție publică de lucrări. Suplimentar, conform pct. 152 din H.G. nr. 638/2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări ”Autoritatea contractantă stabilește în documentația de atribuire următoarele aspecte: 1) cerințele față de emitent, forma și alte condiții de bază ale garanției de bună execuție a contractului, solicitate pentru executarea contractului; 2) cuantumul garanției de bună execuție a contractului, care nu trebuie să depășească 15% din valoarea totală a contractului de achiziții publice de lucrări. Garanția de bună execuție a contractului este valabilă până la expirarea contractului.”
Data:
23 ian 2025, 08:59
Subiectul întrebării:
cablu electric
Întrebare:
Cablu FTP LK-CAT,5E FTP cu mess CUTDOOR sau OUTDOOR ?
Răspuns (24 ian 2025, 13:20):
Rectificare- Cablu electric de joasa tensiune cu izolatie XLPE si armate cu benzi de otel “Cablu AПвБбШп-1 3х25”
Data:
23 ian 2025, 09:20
Subiectul întrebării:
buna ziua
Întrebare:
este proiect ce tine de montarea stilpilor si cablului?
Răspuns (24 ian 2025, 13:26):
Nu este proiect, trebuie de montat doar cablu- corpurile de iluminat, conectarea si receptia liniei electrice va fi efectuata de Î.M.Regia ARA.
Data:
23 ian 2025, 13:46
Subiectul întrebării:
Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat
Întrebare:
Buna ziua, Va rugam sa publicati si Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat. Multumesc
Răspuns (24 ian 2025, 13:30):
Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat se atașează la documentele procedurii
Data:
24 ian 2025, 14:29
Subiectul întrebării:
montarea cablului
Întrebare:
la ce adincime monteaza cablu ? cit trebuie de sapat ? cablu se monteaza asa liber sau prin furtun ?
Răspuns (25 ian 2025, 16:38):
La adincime normativa 0.70m fara caramida si fara manson
Data:
24 ian 2025, 16:18
Subiectul întrebării:
dewiz
Întrebare:
Transportarea se calculiaza in oferta? sau intra in costul materialilor?
Răspuns (25 ian 2025, 16:39):
Ca la drumuri transportul se calculeaza la pretul materialului
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.