1
Perioada de actualizare
de la 21.01.2025 16:14
până la 31.01.2025 08:30
2
Propunerea ofertelor
de la 31.01.2025 08:30
până la 03.02.2025 08:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 5 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 21 ian 2025, 16:14 - 31 ian 2025, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor: 31 ian 2025, 8:30 - 3 febr 2025, 8:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparatia strazii Krasnov cu captarea si evacuarea apelor pluviale (sector str. Stefan cel Mare - str. Gradinilor) din s. Colibasi, r-nul Cahul

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD9416, MOLDOVA, Cahul, s.Colibaşi, str.Libertatii
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ina Dragomir
Telefonul de contact
029962900
Datele achizitiei
Data publicării
21 ian 2025, 16:14
Data ultimilor modificări
23 ian 2025, 14:40
Achizitii.md ID
21351854
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
ds_lucrari (4) — копия.docx
Documentele la ofertă
-ds
21.01.25 16:14
duae_ro — копия.doc
Documentele la ofertă
-duae
21.01.25 16:14
Data:
22 ian 2025, 09:11
Subiectul întrebării:
plata
Întrebare:
Citi bani aveti alocati anul acesta si citi sunt preconizati pentru 2026?
Răspuns (22 ian 2025, 09:14):
50 prc
Data:
22 ian 2025, 13:41
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Добрый день. Смета 2-2. Опечатка в позиции 24 TsD01B объем должен быть 124, а не 1,24. Исправьте.
Răspuns (22 ian 2025, 14:36):
buna ziua ,vom consulta proectantul si vom lua decizia
Data:
23 ian 2025, 14:21
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Добрый день. Смета 2-2. Допущена теперь новая ошибка в позициях 21, 23, 24, 25. Там где объем на 100м3 - должно быть 1,24 (позиция 21, 23, 25) А в позиции 24 - объем 124м3. Верните прошлую смету 2-2 как было ранее, только измените всего одну позицию 24 TsD01B с 1,24м3 на 124м3
Răspuns (23 ian 2025, 14:31):
bine
Data:
28 ian 2025, 14:42
Subiectul întrebării:
Buna ziua
Întrebare:
Perioada de depunerea ofertei este prea scurtă și în zile de odihnă, imposibil de făcut garanția bancară. Prelungiți vă rog termenul.
Răspuns (28 ian 2025, 16:25):
buna ziua ,la licitatia publica este respectat termenul de depunere a ofertelor si speram sa va incadrati
Data:
30 ian 2025, 21:20
Subiectul întrebării:
Cerințe abuzive
Întrebare:
Solicitați obligatoriu certificatul vizitei în santier, care este sensul acestui “document “, este proiectul de execuție este caiet de sarcini ce informație suplimentară mai are necesar un specialist pentru pregătirea unei oferte corecte, sau poate este o cerință inventată pentru a avea un instrument în plus pentru favorizarea unui anumit operator economic?
Răspuns (31 ian 2025, 08:13):
buna dimineata, confirmarea solicitata este o cerinta obligatorie a grupului de lucru care reprezinta autoritatea contractanta. Faptul ca Dumneavoastra adresati intrebarile dupa programul de lucru (adica la orele 21.20, 22.21, 23.59) facand trimitere la insinuari nefondate ne permitem sa ne facem concluzii ca aeti scopul de a pune impedimente de a petrece procedura de achizitie publica.
Data:
30 ian 2025, 21:21
Subiectul întrebării:
Cerințe abuzive
Întrebare:
Solicitați obligatoriu certificatul vizitei în santier, care este sensul acestui “document “, este proiectul de execuție este caiet de sarcini ce informație suplimentară mai are necesar un specialist pentru pregătirea unei oferte corecte, sau poate este o cerință inventată pentru a avea un instrument în plus pentru favorizarea unui anumit operator economic?
Răspuns (31 ian 2025, 08:13):
buna dimineata, confirmarea solicitata este o cerinta obligatorie a grupului de lucru care reprezinta autoritatea contractanta. Faptul ca Dumneavoastra adresati intrebarile dupa programul de lucru (adica la orele 21.20, 22.21, 23.59) facand trimitere la insinuari nefondate ne permitem sa ne facem concluzii ca aeti scopul de a pune impedimente de a petrece procedura de achizitie publica.
Data:
30 ian 2025, 23:59
Subiectul întrebării:
SUSTINEM
Întrebare:
Orice modificare/abatere a devizului de la caietul de sarcini generează motiv de descalificarea ofertantului, respectiv în urma vizitei și luare de cunoștință cu situația din santier la momentul elaborării ofertei nu influențează nicidecum. Care ieșite temeiul legal pentru astfel de cerințe de calificare obligatorii’, consultați Regulamentul privind achizițiile publice de lucrări HOTĂRÂRE de guvern Nr. 638 din 26-08-2020 dar și legea Nr. 131 din 03-07-2015 privind achiziţiile publice
Răspuns (31 ian 2025, 08:04):
buna dimineata, confirmarea solicitata este o cerinta obligatorie a grupului de lucru care reprezinta autoritatea contractanta. Faptul ca Dumneavoastra adresati intrebarile dupa programul de lucru (adica la orele 21.20, 22.21, 23.59) facand trimitere la insinuari nefondate ne permitem sa ne facem concluzii ca aeti scopul de a pune impedimente de a petrece procedura de achizitie publica.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.