1
Perioada de actualizare
de la 21.01.2025 15:08
până la 23.01.2025 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 23.01.2025 12:00
până la 27.01.2025 12:00
3
Licitaţie
de la 28.01.2025 14:00
până la 28.01.2025 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 25 200 MDL
Perioada clarificărilor: 21 ian 2025, 15:08 - 23 ian 2025, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 23 ian 2025, 12:00 - 27 ian 2025, 12:00
Începutul licitației: 28 ian 2025, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de audit financiar al contractului de grant în cadrul Proiectului Dezvoltarea instrumentelor electronice de democrație participativă (e-Democracy)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bulevardul Ștefan cel Mare și Sfînt 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Ciburciu
Telefonul de contact
+37379020266
Datele achizitiei
Data publicării
21 ian 2025, 15:02
Data ultimilor modificări
21 ian 2025, 15:08
Valoarea estimată (fără TVA)
25 200 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
252 MDL
Achizitii.md ID
21351718
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bulevardul Ștefan cel Mare și Sfînt 134
Durata contractului
29 ian 2025 15:06 - 31 dec 2025 15:06
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de audit financiar al contractului de grant în cadrul Proiectului Dezvoltarea instrumentelor electronice de democrație participativă (e-Democracy) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiară
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.semnat.pdf anunț de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-anunț de participare
21.01.25 15:08
declarații.docx
Documentele la ofertă
-Declarațiii
21.01.25 15:08
specificații nr. 1, 2.docx
Documentele la ofertă
-specificație de preț, specificație tehnică
21.01.25 15:08

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DEUKALION S.R.L.

Preţul ofertei: 21 200 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

“First Audit International” SRL

Preţul ofertei: 25 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: conform deciziei grupului de lucru
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări