Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21350322
1
Perioada de actualizare
de la
20.01.2025 11:33
până la 25.01.2025 10:00
până la 25.01.2025 10:00
a rămas 1 zi
2
Propunerea ofertelor
de la
25.01.2025 10:00
până la 07.02.2025 08:30
până la 07.02.2025 08:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
347 743,15 MDL
Perioada clarificărilor:
20 ian 2025, 11:33 - 25 ian 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
25 ian 2025, 10:00 - 7 febr 2025, 8:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Lucrări de amenajare a unor porţiuni de trotuar din s.Ilenuţa,r.Făleşti
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5929, MOLDOVA, Făleşti, s.Ilenuţa, s. Ilenuta r. Falesti
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
20 ian 2025, 11:33
Data ultimilor modificări
23 ian 2025, 9:04
Achizitii.md ID
21350322
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrări de amenajare a unor porţiuni de trotuar din s.Ilenuţa,r.Făleşti
Buget: 347743.15 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini (1).signed.pdf
caiet de sarcini (1).signed.pdf
Documentele la ofertă
-
20.01.25 11:33
anunt de participare (1).signed.pdf
anunt de participare (1).signed.pdf
Istoricul documentului
-
anunt de participare (1).signed.pdf
anunt de participare (1).signed.pdf
ID: a08aceb6-9144-49aa-a72a-58f26955b1b6
Documentele la ofertă
-
anunt de participare (1).signed.pdf
anunt de participare (1).signed.pdf
ID: a08aceb6-9144-49aa-a72a-58f26955b1b6
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
23.01.25 09:04
Data:
20 ian 2025, 12:44
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Publicatii va rog F1 -F5 desfasurata?
Răspuns (20 ian 2025, 14:39):
SÎNT PUBLICATE TOATE DOCUMENTELE NECESARE ŞI APROBATE DE GRUPUL DE LUCRU.pE INFORMAŢII SUPLIMENTARE APELAŢI PERSOANA DE CONTACT.
Data:
21 ian 2025, 23:15
Subiectul întrebării:
cerinte
Întrebare:
stimata ac, potrivit cadrului legal, la experienta se solicita executarea unui contract de 75% din valoarea celui care se propune sau cumulativ sa fie egale cu valoarea celui care se propune...din care calcule ati impus conditi de 1,5 milioane lei?
Răspuns (22 ian 2025, 09:07):
Conform deciziei grupului de lucru s-a decis stipularea cifrei medii anuale de afaceri în ultimii 3 ani de 1,5 milioane lei.
Data:
22 ian 2025, 13:22
Subiectul întrebării:
Cifra medii de afaceri
Întrebare:
Dat fiind faptul ca valoarea contractului este de aproximativ 350 000 lei , solicitam respectuos de a micsora cifra medie de afaceri pina la 1 000 000, pentru a organiza o concurenta sanatoasa si a nu ingradi dreptul companiilor mai mici sau noi de a participa la procedura de achizitie!
Multumesc anticipat!
Răspuns (22 ian 2025, 15:06):
De către grupul de lucru s-au stabilit criteriile de selecţie a agenţilor economici iar cifra medie de afaceri de 1,5 milioane a fost un criteriu de a selecta agenţi economici cu experienţă mai complexă.
Vă mulţumim pentru înţelegere.
Data:
22 ian 2025, 18:11
Subiectul întrebării:
conditii
Întrebare:
grupul de lucru poate stabili si 1 mlrd de lei, dupa care criterii au fost stabilite anume aceste plafoane? In cazul in care achizitia este una mica, se solicita ca experientaa sa fie corespunzatoare, dar nu milioane! Altfel exista riscul sa fie contestari!
rugam sa va conformati si sa ajustati cerintele!
Răspuns (23 ian 2025, 09:13):
Cerinţele au fost ajustate.
Data:
23 ian 2025, 12:06
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Se prevad lucrări de pregatire și montarea bordurelor după deviz dar pavajul cine îl va monta?
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK