Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21348877
1
Perioada de actualizare
de la
17.01.2025 15:24
până la 27.01.2025 10:00
până la 27.01.2025 10:00
au rămas 5 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
27.01.2025 10:00
până la 07.02.2025 10:30
până la 07.02.2025 10:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
9 166 666,67 MDL
Perioada clarificărilor:
17 ian 2025, 15:24 - 27 ian 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
27 ian 2025, 10:00 - 7 febr 2025, 10:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Lucrări de reparație capitală și/sau reconstrucție Clădirea nr. 01 UM (l.d.p. Floresti).
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
17 ian 2025, 15:24
Data ultimilor modificări
20 ian 2025, 11:28
Achizitii.md ID
21348877
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrări de reparație capitală și/sau reconstrucție Clădirea nr. 01 UM (l.d.p. Floresti).
Buget: 9166666.67 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare reparația obiect 01 florești signed.pdf
anunț de participare reparația obiect 01 florești signed.pdf
tenderNotice
Cumpărătorul invită operatorii economici interesați, care îi pot satisface necesitățile, să participe la procedura de achiziție privind prestarea/executarea următoarelor lucrări:
17.01.25 15:24
ds_lucrari reparația obiect 01 florești) signed.pdf
ds_lucrari reparația obiect 01 florești) signed.pdf
Documentele la ofertă
Prezenta Documentație conține anexe destinate inițierii, publicării, atribuirii procedurilor de achiziții publice, precum și destinate să faciliteze elaborarea și prezentarea ofertei, şi a documentelor care să permită grupului de lucru examinarea şi evaluarea tuturor ofertelor depuse, după cum urmează
17.01.25 15:24
caiet de sarcini reparația obiect 01 florești signed.pdf
caiet de sarcini reparația obiect 01 florești signed.pdf
Clarificări pentru participanți
Caietul de sarcini face parte integrantă din documentaţia pentru elaborarea şi prezentarea ofertei
17.01.25 15:24
1 lista cantitați lucrări f1b signed.pdf
1 lista cantitați lucrări f1b signed.pdf
Specificaţie tehnică
În acest document se reflectează lista catităților de lucrari pentru toate copartimentele.
17.01.25 15:24
duae reparația obiect 01 florești signed.pdf
duae reparația obiect 01 florești signed.pdf
Criterii de eligibilitate
Documentul unic de achiziții european, (în continuare, DUAE) este o declarație pe proprie răspundere, prin care operatorul economic confirmă îndeplinirea criteriilor de calificare și selecție necesare în cadrul procedurilor de achiziție publică în Republica Moldova
17.01.25 15:24
Data:
20 ian 2025, 11:28
Subiectul întrebării:
Buna ziua
Întrebare:
Solutii arhitecturale poz 76 koeficientul de adaos este K=5 ( in forma desfasurata Pentru nivelir koeficientul este 6 pentru manopera este 5). Care este coeficientul corect?
Răspuns (20 ian 2025, 16:18):
Bună ziua, poziția dată mai prevede coficentul 1,005 pentru materiale (Material marunt (polistiren expandat pentru rosturi de deformatie, cirpe,martori).
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK