1
Perioada de actualizare
de la 17.01.2025 11:44
până la 27.01.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.01.2025 10:00
până la 06.02.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 18 000 MDL
Perioada clarificărilor: 17 ian 2025, 11:44 - 27 ian 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 ian 2025, 10:00 - 6 febr 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform Anuntului de participare
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August, 1989,63
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Savin Aliona
Telefonul de contact
(022)270309
Datele achizitiei
Data publicării
17 ian 2025, 11:16
Data ultimilor modificări
17 ian 2025, 11:44
Valoarea estimată (fără TVA)
18 000 MDL
Achizitii.md ID
21348396
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August, 1989,63
Durata contractului
8 febr 2025 11:27 - 31 dec 2025 11:42
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
* mentenanța va include lucrări de profilaxie și reparații minore fără utilizarea pieselor de schimb; * timpul de intervenție în caz de defecțiune nu va depăși 12ore; * tipul de înlăturare a defecțiunii nu va depăși 48ore; * raportul va conține lista pieselor și componentelor ce urmează a fi schimbate; * va fi asigurat suportul informațional al utilizatorului la telefon în situații de criză; * toate lucrările executate vor fi documentate prin acte corespunzătoare; Operatorii economici vor prezenta: autorizația de activitate în domeniu; licența pentru reparația utilajului medical; certificate de calificare a personalului. CPV: 50400000-9 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi de precizie
Cantitatea: 10.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare (1).docx
Documentele la ofertă
-
17.01.25 11:44
duae tip nou.doc
Documentele la ofertă
-
17.01.25 11:44
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
17.01.25 11:44
documentație standart .docx
Documentele la ofertă
-
17.01.25 11:44

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Biosistem mld

Preţul ofertei: 79 900 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări