Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21348221
1
Perioada de actualizare
de la
17.01.2025 10:21
până la 29.01.2025 12:13
până la 29.01.2025 12:13
2
Propunerea ofertelor
de la
29.01.2025 12:13
până la 09.02.2025 15:43
până la 09.02.2025 15:43
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
4 121 260 MDL
Perioada clarificărilor:
17 ian 2025, 10:21 - 29 ian 2025, 12:13
Perioada de depunere a ofertelor:
29 ian 2025, 12:13 - 9 febr 2025, 15:43
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
achiziţionarea de executare a lucrarilor la sistemul de apeduct în Sălcuța Nouă, comuna Cîrnățănii Noi R-ul Căușeni
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-7717, MOLDOVA, Căuşeni, s.Cîrnăţenii Noi, str.Stefan cel Mare 4
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
17 ian 2025, 10:21
Data ultimilor modificări
20 ian 2025, 9:49
Achizitii.md ID
21348221
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare lp apeduct cirnatenii noi 2025.signed.pdf
anunt de participare lp apeduct cirnatenii noi 2025.signed.pdf
Documentele la ofertă
-anunt de participare lp apeduct cirnatenii noi 2025.signed.pdf
17.01.25 10:21
salcuta_n_v1 caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-salcuta_n_v1 caiet de sarcini.docx
17.01.25 10:21
Data:
18 ian 2025, 11:48
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini desfasurat
Întrebare:
Rugam sa publicati caietele de sarcini in format desfasurat (formular F5 sau F1A sau F1B)
Răspuns (20 ian 2025, 09:12):
ok
Data:
18 ian 2025, 11:49
Subiectul întrebării:
Experienta similara
Întrebare:
Rugam la punctul 16.7 sa indicati expres domeniul de activitate pentru experienta similara (apa, canalizare,etc), deoarece sunt riscuri ca sa participe companii de exemplu din domeniul drumurilor, constructiilor civile sau chiar electricitate, ceea ce nu are tangenta cu obiectul dat. Solicitarea vine in contextul ca deja au avut loc asa precedente la licitatiile anterioare. Multumesc!
Răspuns (20 ian 2025, 09:14):
Conform DECLARAȚIE
privind experienţa similară
a) lista lucrărilor similare executate în ultimii 5 ani, însoţită de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări, în care să se conțină cel puțin un contract de lucrări similare a cărui valoare să nu fie mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, inclusiv Contacte/Procese verbale de executie a lucrarilor similare este indicat clar lucrari similare
Data:
18 ian 2025, 12:01
Subiectul întrebării:
Proiect
Întrebare:
Rugam publicarea proiectului de executie
Răspuns (20 ian 2025, 09:14):
va apropiati la pimarie spre informare
achiziţionarea de executare a lucrarilor la sistemul de apeduct în Sălcuța Nouă, comuna Cîrnățănii Noi R-ul Căușeni
Data:
20 ian 2025, 08:49
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua afișați va rog Formularul nr. 1 - Lista cu cantitatile de lucrari desfășurat
Răspuns (20 ian 2025, 09:15):
ok
Data:
20 ian 2025, 10:13
Subiectul întrebării:
GB
Întrebare:
Buna ziua.Scrieti va rugam rechizitele bancare pentru garantie de oferta.Multumim
Răspuns (21 ian 2025, 09:51):
. SCRISOARE DE GARANŢIE BANCARĂ - 1% din valoarea ofertei – se prezintă
conform Anexei nr. 9 din documentatia standard.
Data:
25 ian 2025, 11:46
Subiectul întrebării:
Experienta similara
Întrebare:
Buna ziua. Noi nu ne referim ce act trebuie sa prezentam. E clar ca prezentam declaratie si contracte+procese verbale+recpmandare. Asa e setul corect. Solicitarea este ca dvs sa specificati expres/concret domeniul. Este simplu. Cum multe alte autoritati contractante mentioneaza, ca ulterior sa nu fie interpretari eronate pe acest subiect. Indicati va rugam exact apa sau canalizare...
Răspuns (27 ian 2025, 12:13):
lucrari de apeduct
Data:
27 ian 2025, 14:37
Subiectul întrebării:
Experienta similara
Întrebare:
DVS solicitati ca companiile care participa sa aiba experienta contracte 75 % din valoarea totala. Prin aceasta solicitare se creaza un impendiment/discriminare pentru companiile care au experienta cu contracte ce ating 50 % din valoarea achizitiei. Speram ca cunoasteti ca aceasta cifra solicitata de dvs, o intrunesc companiile mari, companiile mari la rindul loc subcontracteaza alte companii mici, la moment exista FOARTE multe achizitii pe apa si canalizare, prin urmare companiile mari vor cistiga zeci de licitatii fara a avea capacitatea de a le executa, lucru ce va genera intinderi de timp, lipsa de calitate......Solicitam sa modificati ca experienta similara: lista lucrărilor similare executate în ultimii 5 ani, însoţită de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări, în care să se conțină cel puțin un contract de lucrări similare a cărui valoare să nu fie mai mică de 45% din valoarea viitorului contract, inclusiv Contacte/Procese verbale de executie a lucrarilor similare este indicat clar lucrari similare.
Răspuns (28 ian 2025, 11:46):
Aceste cerințe contravin prevederilor art. 22 alin. (3) lit. a) al Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, conform căruia în cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de lucrări, în scopul verificării capacității tehnice și/sau profesionale a
ofertanților/candidaților, autoritatea contractantă are dreptul
de a le solicita ofertanților prezentarea listei lucrărilor similare executate în ultimii 5 ani însoțită de certificări de bună execuție pentru cele mai importante lucrări în care să se conțină cel puțin un contract de lucrări similare a cărui valoare să nu fie mai mică de 75% din valoarea viitorului contract sau valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală cu sau mai mare decât valoarea viitorului contract.
Astfel, autoritatea contractantă urmează să solicite cerințele menționate, respectând prevederile art.
22 alin. (3) lit. a) al Legii nr.131/2015 privind achizițiile publice, modalitatea de demonstrare se va indica prin prezentarea declarației conform anexei nr.12 sau nr. 13, cu atașarea copiilor contractelor și a proceselor verbale la terminarea lucrărilor.
Data:
28 ian 2025, 11:59
Subiectul întrebării:
deviz 2-1-1
Întrebare:
Pozitia 33 Ventil de aerisire ...Totusi ce cantitate este?
Răspuns (28 ian 2025, 12:48):
poz 33 este cu 0
poz 39 este cu 1 ventil de aerisire
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK