1
Perioada de actualizare
de la 16.01.2025 20:22
până la 27.01.2025 12:30
2
Propunerea ofertelor
de la 27.01.2025 12:30
până la 16.02.2025 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 700 000 MDL
Perioada clarificărilor: 16 ian 2025, 20:22 - 27 ian 2025, 12:30
Perioada de depunere a ofertelor: 27 ian 2025, 12:30 - 16 febr 2025, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii/lucrări de mentenanță a subteranelor reabilitate din sec.Centru
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Bulgara,43
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Botnaru Inga
Telefonul de contact
022274483
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
16 ian 2025, 20:18
Data ultimilor modificări
16 ian 2025, 20:22
Valoarea estimată (fără TVA)
700 000 MDL
Achizitii.md ID
21348012
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Bulgara,43
Durata contractului
18 febr 2025 18:00 - 31 dec 2025 20:21
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii/lucrări de mentenanță a subteranelor reabilitate din sec.Centru CPV: 90600000-3 - Servicii de curăţenie şi igienizare în mediu urban sau rural şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.signed.pdf anunț de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-anunț de participare
16.01.25 20:22
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
-declarație
16.01.25 20:22
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
-DUAE
16.01.25 20:22
documentația standard.signed.pdf documentația standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
-documentație de atribuire
16.01.25 20:22

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

FCI "Capital" SRL

Preţul ofertei: 7 004,21 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

S.R.L Nova Nivel Grup

Preţul ofertei: 18 132,58 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări