1
Perioada de actualizare
de la 16.01.2025 09:58
până la 27.01.2025 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.01.2025 09:00
până la 06.02.2025 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 181 600 MDL
Perioada clarificărilor: 16 ian 2025, 9:58 - 27 ian 2025, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 ian 2025, 9:00 - 6 febr 2025, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de alimentație cu prânzuri pentru 200 de persoane social vulnerabile aflate în evidenta DAS Centru pentru perioada martie-decembrie 2025
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucureşti nr. 35
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tamara Pîrvu
Telefonul de contact
022227590
Datele achizitiei
Data publicării
16 ian 2025, 9:45
Data ultimilor modificări
16 ian 2025, 9:58
Valoarea estimată (fără TVA)
1 181 600 MDL
Achizitii.md ID
21347909
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucureşti nr. 35
Durata contractului
20 febr 2025 09:55 - 31 dec 2025 09:55
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentație cu prânzuri pentru 200 de persoane social vulnerabile aflate în evidenta DAS Centru pentru perioada martie-decembrie 2025 CPV: 55510000-8 - Servicii de cantină
Cantitatea: 42200.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IMAP Adolescenta-RC

Preţul ofertei: 1 181 600 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Valiton Com SRL

Preţul ofertei: 1 181 600 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări