Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21347885
1
Perioada de actualizare
de la
15.01.2025 17:35
până la 16.01.2025 18:00
până la 16.01.2025 18:00
2
Propunerea ofertelor
de la
16.01.2025 18:00
până la 20.01.2025 10:00
până la 20.01.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
200 000 MDL
Perioada clarificărilor:
15 ian 2025, 17:35 - 16 ian 2025, 18:00
Perioada de depunere a ofertelor:
16 ian 2025, 18:00 - 20 ian 2025, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Servicii de organizare a evenimentului „Ziua profesionale a autonomiei locale și a lucrătorului din administrația publică locală” desfășurat în regiunea de nord
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
15 ian 2025, 17:35
Data ultimilor modificări
16 ian 2025, 12:54
Achizitii.md ID
21347885
MTender ID
CPV
79900000-3 - Diverse servicii comerciale şi servicii conexe
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Data:
16 ian 2025, 12:54
Subiectul întrebării:
Întrebări
Întrebare:
1. Materialele precum steagurile oficiale și alte elemente simbolice vor fi furnizate de către autoritatea contractantă pentru amplasare sau trebuie asigurate de către organizator?
2. Este important să cunoaștem câte steaguri oficiale ar trebui să fie amplasate și care este dimensiunea acestora. De asemenea, vă rugăm să listați ce alte elemente simbolice ar mai trebui amplasate.
3. Întreg inventarul (mese și scaune) pentru eveniment urmează să fie furnizat de către locația evenimentului-Teatrul Național „Vasile Alecsandri”/autoritatea contractantă sau de către organizator?
4. Cine va asigura personalul pentru zona de înregistrare: autoritatea contractantă sau organizatorul?
5. În ce mod vor fi înregistrați participanții la eveniment?
6. Compania de catering urmează să fie contractată de organizator sau de autoritatea contractantă?
7. Câte ansambluri artistice și câți artiști ar trebui să fie incluși în programul evenimentului?
8. Ce alte activități sunt planificate, cum ar fi decernări de premii, discursuri sau prezentări?
9. Care este durata estimată a evenimentului și în ce parte a zilei este planificat să aibă loc?
10. Există o identitate vizuală predefinită pentru eveniment?
11. Este necesară instalarea unui ecran LED pentru difuzarea conținutului vizual?
Răspuns (16 ian 2025, 17:12):
1. Materialele precum steagurile oficiale și alte elemente simbolice vor fi furnizate de către autoritatea contractantă pentru amplasare sau trebuie asigurate de către organizator?
- Drapelele vor fi asigurate de către organizatori.
2. Este important să cunoaștem câte steaguri oficiale ar trebui să fie amplasate și care este dimensiunea acestora. De asemenea, vă rugăm să listați ce alte elemente simbolice ar mai trebui amplasate.
- Cel puțin câte un drapel al RM și al UE. Dimensiuni mari 1m x 2m.
3. Întreg inventarul (mese și scaune) pentru eveniment urmează să fie furnizat de către locația evenimentului - Teatrul Național „Vasile Alecsandri”/autoritatea contractantă sau de către organizator?
- De către locația evenimentului - Teatrul Național „Vasile Alecsandri”.
4. Cine va asigura personalul pentru zona de înregistrare: autoritatea contractantă sau organizatorul?
- Autoritatea contractantă.
5. În ce mod vor fi înregistrați participanții la eveniment?
- În mod fizic, vor fi înregistrați pe support de hârtie.
6. Compania de catering urmează să fie contractată de organizator sau de autoritatea contractantă?
- Autoritatea contractantă.
7. Câte ansambluri artistice și câți artiști ar trebui să fie incluși în programul evenimentului?
- Recitalul muzical este planificat pentru o durată de 40 min, numărul ansamblurilor și artiștilor este la discreția ofertantului.
8. Ce alte activități sunt planificate, cum ar fi decernări de premii, discursuri sau prezentări?
10:00 – 11:00 Înregistrare, cafea de bun venit
11:00 – 12:00 Sesiunea oficială
12:00 – 12:40 Recital muzical
12:40 – 14:00 Recepție/socializare/fotografii de grup.
9. Care este durata estimată a evenimentului și în ce parte a zilei este planificat să aibă loc?
- Mai sus vedeți agenda.
10. Există o identitate vizuală predefinită pentru eveniment?
- Nu, trebuie elaborată și coordonată cu autoritatea contractantă.
11. Este necesară instalarea unui ecran LED pentru difuzarea conținutului vizual?
- Da. Este necesar.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK