1
Perioada de actualizare
de la 15.01.2025 14:38
până la 24.01.2025 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.01.2025 15:00
până la 31.01.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 600 000 MDL
Perioada clarificărilor: 15 ian 2025, 14:38 - 24 ian 2025, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 ian 2025, 15:00 - 31 ian 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Formulare tipizate
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2065, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, N. Starostenco nr.30
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul Vamal
Telefonul de contact
+37322574130
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
22 ian 2025, 13:54
Valoarea estimată (fără TVA)
600 000 MDL
Achizitii.md ID
21347781
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2065, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Chișinău
Durata contractului
10 febr 2025 02:00 - 9 mai 2025 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Formulare tipizate CPV: 22100000-1 - Cărţi, broşuri şi pliante tipărite
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare
Specificaţie tehnică
-
15.01.25 14:38
DUAE
Specificaţie tehnică
-
15.01.25 14:38
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (1)
Specificaţie tehnică
-
15.01.25 14:38

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

“Tipografia Nr.1”

Preţul ofertei: 520 011,84 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta conforma
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Nova Imprim SRL

Preţul ofertei: 699 001 MDL
Statut: Anulat
Motivul: preventiv pentru evaluare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Metrompaş

Preţul ofertei: 713 750 MDL
Statut: Anulat
Motivul: preventiv pentru evaluare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

IS FEP "Tipografia Centrala"

Preţul ofertei: 758 050 MDL
Statut: Anulat
Motivul: preventiv pentru evaluare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Formulare tipizate
Data:
22 ian 2025, 13:54
Subiectul întrebării:
Mostre documente
Întrebare:
Buna ziua. Avand in vedere ca nu am putut vizualiza toate documentele (raport privind inregistrarea contraventiilor era lipsa la depozitul Serviciului Vamal) rugam sa ne transmiteti datele tehnice privind acest document (format, tipar, tip hartie, nr. ex set, numerotare etc). Fara aceste date noi nu putem pregati oferta de pret. Multumesc anticipat
Răspuns (23 ian 2025, 09:51):
Bună ziua. Raport privind inregistrarea contraventiei, date tehnice: Formular, format A4 (210x297mm), 1 foaie pe hirtie de tip ofset cu densitate 60 gr, tipar ofset 1 culoare pe fata (1+0), cu numerotare speciala Ink-Jet de culoare neagră pe partea din faţă în colţul stînga-sus, va conține seria şi numărul formularului. Fisierul cu numere va fi prezentat de Serviciul Vamal. Textele trebuie să fie citibile, codul de bară uşor de scanat mecanic. Ambalarea: 250 sau 500 de formulare în pachet.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări