Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 2 812 500 MDL
Perioada clarificărilor: 15 ian 2025, 10:56 - 27 ian 2025, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 ian 2025, 9:00 - 4 febr 2025, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lucrări de curățire a canalului de scurgere a apelor meteorice în s. Coștangalia, com. Ecaterinovca r-nul Cimișlia, defrișarea copacilor și arbuștilor, reparația podului și amenajarea zonei adiacente.

Informația despre anulare
Motivul anulării
Anularea procedurii de achiziție pe motivul erorii comise în procesul de lansare. Grupul de lucru a constatat că condițiile de calificare expuse în anunțul de participare nu sunt suficient de clare și nu permit asigurarea selectării unui operator economic calificat în genul dat de lucrări. Având în vedere specificul lucrărilor din caietul de sarcini, autoritatea contractantă urmează să revadă anunțul de participare pentru asigurarea ulterioară a executării calitative a lucrărilor.
Data anulării
7 apr 2025, 12:18
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4116, MOLDOVA, Cimişlia, s.Ecaterinovca, s.Ecaterinovca, r-l Cimișlia
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Svetlana CIOBANU
Telefonul de contact
067499333
Datele achizitiei
Data publicării
15 ian 2025, 10:56
Data ultimilor modificări
7 apr 2025, 12:19
Achizitii.md ID
21347219
CPV
45100000-8 - Lucrări de pregătire a şantierului
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Data:
15 ian 2025, 12:04
Subiectul întrebării:
Licitatia electronica (auction)
Întrebare:
LEGE Nr. 131 din 03-07-2015 privind achiziţiile publice Articolul 63. alin.(1) Licitaţia electronică reprezintă un proces repetitiv care implică mijloace electronice de prezentare, în ordine descrescătoare, a noilor preţuri şi a noilor valori referitoare la anumite elemente ale ofertelor, care intervin după o primă evaluare completă a ofertelor, permiţînd clasificarea lor în baza unor metode automate de evaluare. Anumite contracte de achiziții publice de LUCRARI şi anumite contracte de achiziții publice de servicii care au ca obiect activităţi intelectuale, cum ar fi proiectarea de lucrări, NU pot face obiectul LICITATIILOR ELECTRONICE. Schimbati va rog procedura, sa nu fie Licitatie cu pasurile in trei runde, conform legislatiei in vigoare
Răspuns (15 ian 2025, 13:41):
Achiziția nu este o achiziție publică de servicii care au ca obiect activităţi intelectuale, cum ar fi proiectarea de lucrări.
Data:
16 ian 2025, 09:21
Subiectul întrebării:
Licitatia electronica (auction)
Întrebare:
Cititi va rog atent: Anumite contracte de achiziții publice de LUCRARI şi anumite contracte de achiziții publice de servicii care au ca obiect activităţi intelectuale, cum ar fi proiectarea de lucrări... Aici sunt stipulate doua tipuri de contracte de achiziții publice cu ȘI între ele.
Răspuns (16 ian 2025, 09:53):
Buna ziua. Stimate operator economic, conform prevederilor art. 63, alin. (1) și alin. (2) lit. a) din Legea nr. 131/2025, prevede că: (1) Licitaţia electronică reprezintă un proces repetitiv care implică mijloace electronice de prezentare, în ordine descrescătoare, a noilor preţuri şi a noilor valori referitoare la anumite elemente ale ofertelor, care intervin după o primă evaluare completă a ofertelor, permiţînd clasificarea lor în baza unor metode automate de evaluare. Anumite contracte de achiziții publice de lucrări şi anumite contracte de achiziții publice de servicii care au ca obiect activităţi intelectuale, cum ar fi proiectarea de lucrări, nu pot face obiectul licitaţiilor electronice. (2) Autoritatea contractantă are dreptul de a utiliza licitaţia electronică în următoarele situaţii: a) ca o etapă finală a licitaţiei deschise, a licitaţiei restrînse, a negocierii cu publicarea prealabilă a unui anunţ de participare ori a cererii ofertelor de prețuri, înainte de atribuirea contractului de achiziţii publice şi numai dacă specificaţiile tehnice au fost definite cu precizie în caietul de sarcini; În acest context, solicităm respectuos, respectarea documentației de atribuire.
Data:
17 ian 2025, 13:37
Subiectul întrebării:
Intrebari
Întrebare:
Ce document sa prezentam conform p. 16 subpunct 22 Statele de personal daca acest lucru se indica in DUAE si raport financiar?
Răspuns (17 ian 2025, 16:46):
Prezentați vă rugăm numărul de angajați specializați în domeniul lucrărilor solicitate.
Data:
17 ian 2025, 13:38
Subiectul întrebării:
Intrebari
Întrebare:
Si de ce garantia de buna executie a-ti indicat doar intr-o singura forma si nu toate care sunt indicate conform legii?
Răspuns (17 ian 2025, 17:11):
Au fost efectuate modificări în anuțul de participare. Faceți cunoștință cu punctul nr. 23.
Data:
17 ian 2025, 13:39
Subiectul întrebării:
licitatie electronica
Întrebare:
Referitor la licitatia electronica, v-i se pare corect sa fie impusa operatorilor unde sunt lucrari si devizele se formeaza din timp? Dupa care tot ele trebuiesc modifcate, ca asa doriti Dvs?
Răspuns (17 ian 2025, 16:47):
Grupul de lucru așa a decis .
Data:
17 ian 2025, 20:24
Subiectul întrebării:
Termenul de depunere a ofertelor
Întrebare:
Buna ziua. Conform legii 131/2015, art.47 al.2, termenul minim pentru depunerea ofertelor este de 20 zile. Prelungiti va rog perioada depunerii ofertelor. Multumesc
Răspuns (20 ian 2025, 08:42):
Buna ziua.Mulțumim pentru atenționare. Termenul pentru depunerea ofertelor a fost prelungit până la data de 04 februerie 2025, ceea ce se încadrează în termen de 20 de zile de la data publicării anunțului de participare în Buletinul achizițiilor publice.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.