Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21346069
1
Perioada de actualizare
de la
14.01.2025 16:06
până la 17.01.2025 10:00
până la 17.01.2025 10:00
a rămas 1 zi
2
Propunerea ofertelor
de la
17.01.2025 10:00
până la 22.01.2025 10:00
până la 22.01.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
680 000 MDL
Perioada clarificărilor:
14 ian 2025, 16:06 - 17 ian 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
17 ian 2025, 10:00 - 22 ian 2025, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Construcția unui depozit provizoriu pentru păstrarea materialelor de reparație
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tudor Vladimirescu, 6
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
14 ian 2025, 16:06
Data ultimilor modificări
15 ian 2025, 8:33
Achizitii.md ID
21346069
MTender ID
CPV
45260000-7 - Lucrări de acoperire şi alte lucrări speciale de construcţii
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Construcția unui depozit provizoriu pentru păstrarea materialelor de reparație
Buget: 680000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
ordin nr.195 din 26.12.2024.pdf
ordin nr.195 din 26.12.2024.pdf
Documentele la ofertă
-
14.01.25 16:06
Data:
15 ian 2025, 08:33
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Rugam anexarea F1a - Caietului de sarcini desfasurat, multumim anticipat
Răspuns (15 ian 2025, 15:00):
Bună ziua. Entitatea Contractantă a publicat toate documentele de atribuire, inclusiv și Caietul de Sarcini.
Data:
15 ian 2025, 10:39
Subiectul întrebării:
caietul de sarcini
Întrebare:
incarcati caietul de sarcini
Răspuns (15 ian 2025, 15:00):
Bună ziua. Entitatea Contractantă a publicat toate documentele de atribuire, inclusiv și Caietul de Sarcini.
Data:
15 ian 2025, 12:15
Subiectul întrebării:
Pretul materialelor
Întrebare:
Rugam sa indicați pretul la Teava d=219*6 din poziția 13 - lei/kg
și Contrucții metalice din poziția 14 - lei/kg?
Răspuns (15 ian 2025, 16:06):
Buna ziua. Stimate operator economic, intrebarea dată nu ține de compartimentul clarificari, conformativă documentației de atribuire.
Data:
15 ian 2025, 16:48
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz) Ca să nu tragem din timp va notificăm art 35, alin 2 din Legea 131, 2) Autoritatea contractantă are obligaţia de a răspunde, în mod clar, complet şi fără ambiguităţi, cît mai repede posibil, la orice clarificare solicitată, într-o perioadă care nu trebuie să depăşească, de regulă, 3 zile lucrătoare de la primirea unei astfel de solicitări din partea operatorului economic
Răspuns (15 ian 2025, 16:50):
Bună ziua. Entitatea Contractantă a publicat toate documentele de atribuire, inclusiv și Caietul de Sarcini cu anexa nr. 1.
Data:
15 ian 2025, 16:53
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Răspuns (15 ian 2025, 16:50):
Bună ziua. Entitatea Contractantă a publicat toate documentele de atribuire, inclusiv și Caietul de Sarcini cu anexa nr. 1., In aceasta anexa nu este forma desfasurata a devizului este forma simpla , rugam sa anexati forma desfasurata cu norma de consum pentru fiecare resursa, pentru a putea efectua o oferta cat mai corecta!
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK