1
Perioada de actualizare
de la 10.01.2025 15:55
până la 15.01.2025 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.01.2025 12:00
până la 20.01.2025 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 424 089 MDL
Perioada clarificărilor: 10 ian 2025, 15:55 - 15 ian 2025, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 ian 2025, 12:00 - 20 ian 2025, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

25020 prânzuri. Prânzul trebuie să includă 5-6 bucate felul doi şi felul întâi(garnitură şi bucate din carne sau peşte), băuturi răcoritoare şi calde , sucuri, patiserie. Cantitatea de pâine trebuie să constituie nu mai puţin de 100 gr. pentru fiecare elev. Costul unui prânz pe zi,cu TVA/fără TVA, lei – 18,30/ 16,95 lei ,Nr. minim de calorii 800 kcal.
Zilnic în zilele lucrătoare începând cu luna februarie, 2025 , 2 ori pe zi – între 11ºº-12ºº; 14ºº - 15ºº, la adresele mun. Chișinău, str. G. Coșbuc 5, și str. Nicolae H. Costin 55.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.G.Cosbuc, 5
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Svetlana Cernatinschi
Telefonul de contact
068680085
Datele achizitiei
Data publicării
10 ian 2025, 15:42
Data ultimilor modificări
10 ian 2025, 15:55
Valoarea estimată (fără TVA)
424 089 MDL
Achizitii.md ID
21341348
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Costul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.G.Cosbuc, 5, str. N. Costin 55
Durata contractului
1 febr 2025 15:50 - 31 dec 2025 15:50
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Prînzuri CPV: 55520000-1 - Servicii de catering
Cantitatea: 25020.0
Unități de măsură: Complet
Documentele procedurii de achiziție
declaratie eligibilitate.docx
Documentele la ofertă
declaratie eligibilitate
10.01.25 15:55
anunt_alimentatie.pdf anunt_alimentatie.pdf
tenderNotice
Anunțul de participare
10.01.25 15:55

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Valiton Com SRL

Preţul ofertei: 424 089 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Cel mai mic cost
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări