Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21340584
1
Perioada de actualizare
de la
22.01.2025 11:33
până la 28.01.2025 10:00
până la 28.01.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
28.01.2025 10:00
până la 05.02.2025 10:00
până la 05.02.2025 10:00
3
Licitaţie
de la
06.02.2025 14:00
până la 06.02.2025 14:28
până la 06.02.2025 14:28
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
616 038 MDL
Perioada clarificărilor:
22 ian 2025, 11:33 - 28 ian 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
28 ian 2025, 10:00 - 5 febr 2025, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
-Lucrări de alimentare cu energie electrică 0.4 kV pentru clădirea spitalului
-Lucrări de echipare electrică pentru secția de sterilizare
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5400, MOLDOVA, Rezina, or.Rezina (r-l Rezina), str.27 August 7
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
22 ian 2025, 11:33
Data ultimilor modificări
23 ian 2025, 14:28
Achizitii.md ID
21340584
MTender ID
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Data:
22 ian 2025, 12:49
Subiectul întrebării:
Proiect de executie
Întrebare:
Solicitam anexarea proiectului de executie in baza caruia s-a elaborat caietele de sacini cu avizele respective.
Răspuns (22 ian 2025, 14:25):
Bună ziua, Proiectul de execuție au fost încărcate pe platforma achizitii.md în cadrul procedurii și pot fi consultate. Vă rugăm să accesați secțiunea documentației pentru a le vizualiza.
Lucrări la secția de sterilizare, incluzând echipamente electrice de forță și iluminat interior
Data:
23 ian 2025, 14:24
Subiectul întrebării:
Proiect retele interioare
Întrebare:
Anexați proiectul pe rețele interioare?
Răspuns (23 ian 2025, 14:31):
Bună ziua, Proiectul de execuție pentru secția de sterilizare au fost încărcate.
Data:
24 ian 2025, 11:31
Subiectul întrebării:
Aviz de coordonare
Întrebare:
Solicitam anexat avizul de coordonare a proiectului din partea furnizorului OSD RED Nord
Răspuns (24 ian 2025, 16:06):
Referitor la solicitarea anexării avizului de coordonare a proiectului din partea furnizorului OSD RED Nord, vă rugăm să precizați concret ce tip de aviz este necesar
Data:
27 ian 2025, 10:04
Subiectul întrebării:
Referitor la solicitarea anexării avizului de coordonare a proiectului din partea furnizorului OSD RED Nord, vă rugăm să precizați concret ce tip de aviz este necesar
Întrebare:
Venim cu clarificări - Coroodonarea proiectului de furnizor
Răspuns (27 ian 2025, 10:10):
proiectul este coordonat cu RED Nord. Toate mențiunile speciale de coordonare sunt incluse în proiectul existent pe suport de hârtie, care poate fi consultat la fața locului.
Data:
27 ian 2025, 10:11
Subiectul întrebării:
Clarificarei la aviz de racordare si caiet de sarcini LOT 1
Întrebare:
Veniti cu clarificari la capitolul 2 punctul 15 din caiet de sarcini (2. Lucrari de montare 2.1. Post de transformare PT14RZ6) lucrarea dată este prevăzută de aviz de racordare in punctul 9.4 că v-a fi executată de Furnizor. Clarificați cu furnizorul și proiectantul cine pînă la urmă v-a executa lucrarea dată?
Răspuns (27 ian 2025, 10:32):
Stimate participant, Va îndemnam sa completați devizele de cheltuieli si sa depuneți oferta in conformitate cu caietul de sarcini publicat.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK