Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21340395
1
Perioada de actualizare
de la
10.01.2025 08:06
până la 15.01.2025 10:00
până la 15.01.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
15.01.2025 10:00
până la 23.01.2025 11:00
până la 23.01.2025 11:00
au rămas 2 zile
3
Licitaţie
24.01.2025 14:00
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA
291 666,67 MDL
Perioada clarificărilor:
10 ian 2025, 8:06 - 15 ian 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
15 ian 2025, 10:00 - 23 ian 2025, 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Propunerea ofertelor
conform Anunțului de participare
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, strada Miorița 1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
10 ian 2025, 8:06
Data ultimilor modificări
12 ian 2025, 18:32
Achizitii.md ID
21340395
MTender ID
CPV
72600000-6 - Servicii de asistenţă şi de consultanţă informatică
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Servicii de mentenanță pentru site-urile web: moldova1.md; radiomoldova.md
Buget: 291666.67 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.semnat.pdf
anunt de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare.semnat.pdf
10.01.25 08:06
anexele la documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
anexele la documentatia standard.docx
10.01.25 08:06
declarația beneficiarilor efectivi.doc
Documentele la ofertă
declarația beneficiarilor efectivi.doc
10.01.25 08:06
Data:
12 ian 2025, 18:32
Subiectul întrebării:
Baza legala
Întrebare:
Care este baza legală prin care se anunță o achiziție de mentenanță și suport al paginei web dar în cerințe se cere achitarea altor servicii conexe (de exemplu: Azure, Cont de inteligență Artificială, etc) care nu au nici o legătură cu mentenanță și suport al paginei Web. AGE sau AAP au avizat caietul ? In această ordine de idei este posibil de solicitat să fie achitat și combustibil pe mașina de serviciu și rechizite de birou de exemplu, dar tot care se încadrează în prevederile contractuale pentru mentenanță și support al paginei WEB.
Răspuns (14 ian 2025, 09:01):
În contextul achiziției de servicii de mentenanță și suport pentru pagina web, includerea în cerințe a serviciilor conexe, precum Azure și alte soluții de inteligență artificială, este pe deplin justificată, având în vedere că site-ul și sistemele aferente funcționează integral în cloud. Aceste platforme sunt utilizate pentru găzduire, scalabilitate și performanță, contribuind semnificativ la operarea optimă a infrastructurii web.
Costurile asociate acestor servicii variază lunar, în funcție de nivelul de utilizare, și sunt indispensabile pentru asigurarea continuității și funcționalității site-ului. Astfel, achitarea acestor servicii conexe reprezintă o componentă integrată și esențială a activităților de mentenanță și suport oferite.
Menționăm că documentația tehnică aferentă achiziției, inclusiv caietul de sarcini, a fost elaborată în conformitate cu normele legale în vigoare, reflectând necesitățile operaționale ale Companiei Teleradio Moldova
Data:
14 ian 2025, 13:12
Subiectul întrebării:
Contextul achiziției
Întrebare:
Deoarece costurile pentru serviciile de cloud și inteligență artificială sunt variabile, caietul de sarcini ar trebui să includă o structură clară privind estimarea cheltuielilor și modul în care vor fi gestionate aceste variații lunare. De exemplu, se poate specifica un plafon maxim sau un mecanism de ajustare a costurilor. Pentru a evita orice interpretare greșită, este esențial ca documentația tehnică să fie clară, iar obiectul achiziției să fie definit astfel încât să reflecte integral necesitățile operaționale. Dacă toate aceste aspecte sunt îndeplinite, includerea serviciilor conexe precum Azure sau AI poate fi considerată justificată și legală.
Răspuns (15 ian 2025, 09:04):
Buna ziua, Stimate operator economic, urmează să elaborați oferta raportată la necesitățile autorității contractante, conform cerințelor expuse în documentația de atribuire.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK