1
Perioada de actualizare
de la 09.01.2025 14:36
până la 14.01.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.01.2025 10:00
până la 20.01.2025 10:00
3
Licitaţie
de la 21.01.2025 13:18
până la 21.01.2025 13:32
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 162 950 MDL
Perioada clarificărilor: 9 ian 2025, 14:36 - 14 ian 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 ian 2025, 10:00 - 20 ian 2025, 10:00
Începutul licitației: 21 ian 2025, 13:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Deservire și verificare tehnică a ascensoarelor din clădirile administrative - Bd. Ștefan cel Mare, 162, bd Stefan cel Mare 180, mun. Chisinau, Conform cerintelor reglementate de normativele in vigoare HG nr. 506/2017; NRS 35-03-60:2003; SMEN 81-20:2015; SMEN 81-50:2015 și manualului de utilizare pentru tipurile de deservire lunară, trimestrială, semestrială, anuală și măsurarile electrice
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piața Marii Adunări Naționale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Muschei
Telefonul de contact
+37322250449 +37368722277
Datele achizitiei
Data publicării
9 ian 2025, 14:15
Data ultimilor modificări
9 ian 2025, 14:36
Valoarea estimată (fără TVA)
162 950 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 629,50 MDL
Achizitii.md ID
21339655
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piața Marii Adunări Naționale, 1
Durata contractului
1 febr 2025 14:25 - 31 dec 2025 14:35
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Deservire și verificare tehnică a ascensoarelor din clădirile administrative - Bd. Ștefan cel Mare, 162, bd Stefan cel Mare 180, mun. Chisinau CPV: 50700000-2 - Servicii de reparare şi de întreţinere a instalaţiilor de construcţii
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini
9.01.25 14:36
duae.doc
Documentele la ofertă
-DUAE
9.01.25 14:36
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-anunt de participare
9.01.25 14:36
ds servicii .docx
Documentele la ofertă
-documentația standard
9.01.25 14:36
Documentele lotului
anunt de participare.pdf
-anunt de participare
9.01.25 14:36
caiet de sarcini.pdf
-caiet de sarcini
9.01.25 14:36

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ÎMS Liftservice

Preţul ofertei: 118 700 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Baslift

Preţul ofertei: 118 800 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

LIFTMONTAJ

Preţul ofertei: 363 209,77 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări