Achiziţie publică
21338294
29. Biochimie (oferte alternative)
1
Perioada de actualizare
de la 06.01.2025 14:48
până la 23.01.2025 09:30
până la 23.01.2025 09:30
au rămas 13 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 23.01.2025 09:30
până la 11.02.2025 09:30
până la 11.02.2025 09:30
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
400 000 MDL
Perioada clarificărilor:
6 ian 2025, 14:48 - 23 ian 2025, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor:
23 ian 2025, 9:30 - 11 febr 2025, 9:30
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
29. Biochimie (oferte alternative)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
6 ian 2025, 14:41
Data ultimilor modificări
6 ian 2025, 14:48
Valoarea estimată (fără TVA)
400 000 MDL
Achizitii.md ID
21338294
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
20 febr 2025 02:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
29.1. ALAT, metoda recomandată de IFCC (cu pyridoxal-5-phosphate) - CONDIȚII OBLIGATORII p/u poz.1-19: Contractare comodată a echipamentului nou sau refurbished, perioada 1 (unu) an. În caz de oferire a unui analizator refurbished - se solicită cu marca controlului metrologic local + Certificat de control metrologic sau organizarea controlului metrologic în laboratorul beneficiarului. Cerințe obligatorii către Oferte alternative. I. Cerințe pentru reagenți: Reagenți originali de la producătorul echipamentul oferit comodat sau adaptabili (cu compatibilitate minim 98%). Stabilitatea setului deschis sau volumului de reagent aplicat la 4-8 ºC pe bordul analizatorului - în mediu nu mai puțin de 6-7 zile. (A). Pentru sisteme analitice «semi-închise» sau «deschise» cu tip de aplicare a reagentului la bordul analizatorului prin metodă manuală «cu turnare din set», Operatorul economic obligator să prezinte certificat propriu-elaborat care declară numărul minim de teste posibil executate dintr-un set luînd în calcul obligator: (1) volumul veridic total (analitic + non-analitic) al reagentului pipetat de către analizator automat pentru unu test; (2) volumul mort al flaconului pentru reagent aplicat pe bordul analizatorului; (3) pierderi în urma aplicării manuale a reagenților. În caz, dacă numărul tota de teste pentru: investigații diagnostice+QC+calibrări nu va corespunde numărului de teste/set declarat la etapa de depunere a ofertelor, agentul economic va restitui numărul de teste-lipsă din contul propriu. Laboratorul pretinde la dreptul la discreția proprie să hotărască soarta rămășițelor reagentului din volumul mort al fiecărui set de reagent. Cantitatea de teste invalide, nevalidate, pierderi tehnice din cauza erorilor analitice ale analizatorului sau alte neconformități tehnice survenite din oricare altă cauză în afara erorilor user-laborant-ului, să fie restituite din contul agentului economic. (B). Pentru sisteme analitice de tip «închis»: Operatorul economic obligator să prezinte certificat propriu-elaborat care declară numărul minim de teste executate dintr-un set. Laboratorul pretinde la dreptul la discreția proprie să hotărască soarta rămășițelor reagentului din volumul mort al fiecărui set de reagent. Cantitatea de teste invalide, nevalidate, pierderi tehnice din cauza erorilor analitice ale analizatorului sau alte neconformități tehnice survenite din oricare altă cauză în afara erorilor user-laborant-ului, să fie restituite din contul opertorului economic. II.Cerințe pentru Calibrare. Calibratori: Numărul de seturi suficient pentru calibrarea seturilor diagnostice contractate, și anume: (1) calibrator de tip ”multiconstituient” cu componența minimă necesară a setului pentru: urea, creatinina metoda PAP, acid uric, proteina tot., albumina, glucoza, bil.tot., bil.conj., ALAT, ASAT, GGTP, ALP, Amilaza, pentru CK-MB (se admite și aparte sau în baza factorului de calibrare), pentru proteina din urină se admite aparte, pentru Proteina C-reactivă se admite calibrator aparte în volum suficient pentru numărul seturilor diagnostice pentru anul 2025 luînd în considerație frecvența de calibrare recomandată de producător, stabilitatea curbei de calibrare în «număr de __ zile» conform declarației producătorului în insertul kitului diagnostic, frecvența de calibrare ; (2) calibratorul ”multiconstituient” liofilizat sau lichid (cu stabilitate pînă la 4 săptămîni de la deschiderea (reconstituirea) flaconașului) cu posibilitatea de congelare a calibratorului reconstituit în alicvote a cîte 0,5 mL/alicvota; (3) volumul de uz minim de calibrator tip ”multiconstituient” necesar pentru o zi - 0,5 mL de multicalibrator pentru calibrare/recalibrare tuturor metodelor la discreția utiligatorului; (4) volumul total necesar pentru anul 2025 - minim 190 mL; (5) costul calibratorilor inclus în bugetul lotului dat. III. Cerințe pentru Control de calitate intern. Materiale de control: Numărul de seturi suficient pentru QC intern zilnic al seturilor diagnostice contractate, și anume: (1) QC de tip ”multiconstituient” în minim 2 nivele (L/H sau I/II) cu componența necesară a setului pentru executarea contolul seturilor diagnostice pentru: urea, creatinina metoda PAP, acid uric, proteina tot., albumina, glucoza, bil.tot., bil.conj., ALAT, ASAT, GGTP, ALP, Amilaza, CK-MB (se admite și aparte), pentru Proteina în urină se admite aparte cu frecvență de aplicare o dată la 3-7 zile în volum de 0,2-0,3 mL/alicvota, pentru Proteina C-reactivă se admite set de QC aparte în volum suficient pentru numărul seturilor diagnostice pentru anul 2025 cu frecvență de aplicare o dată la 3-7 zile în volum de 0,2-0,3 mL/alicvota; (2) seturi de QC liofilizați sau lichizi (cu stabilitate pînă la 4 săptămîni de la deschiderea (reconstituirea) flaconașului) cu posibilitatea de congelare a materialului de control reconstituit în alicvote a cîte 0,5 mL/alicvota; (3) volumul de uz minim de material de control intern de tip ”multiconstituient” necesar pentru o zi - 0,5 mL de control reconstituit pentru QC intern zilnic tuturor metodelor; (4) volumul total necesar pentru anul 2025 - minim 190 mL pentru fiecare nivel de material de control; (5) costul materialelor de control inclus în bugetul lotului dat. IV.Alte consumabile specifice sistemului analitic oferi în comodat, costul căror să fie inclus în bugetul lotului dat: Veselă specifică pentru reacții biochimice. Se admit sisteme analitice cu: cuve de unică folosință, segmente de cuve de unică folosință, discuri de reacție de unică folosință, specifice după volum și formă pentru analizatorul automat oferit, destinate pentru reacții chimice și măsurare să fie estimat în număr de seturi în conformitate cu numărul de inestigații subcontractate + 15% de rezervă tehnică. În cazul sistemelor analitice oferite cu disc reactant destinat unui număr mare de analize cu cleaning automat - numărul de seturi de discuri să se ofere în conformitate cu numărul de inestigații contractate + 2 seturi de rezervă tehnică. Numărul de seturi de insuficient estimat de către agentul economic, invalid, nevalidat, pierderi tehnice din cauza erorilor analitice ale analizatorului sau alte neconformități tehnice survenite din oricare altă cauză în afara erorilor user-laborant la analizator, să fie restituite din contul operatorului economic. Soluții de spălare specifice sistemului analitic oferit în comodat - să fie estimat în exces cu minim 15% din volumul necesar pentru spălările de rutină în dozările reagenților necompatibili reieșind din necesități tehnice ale aparatului pentru ≈100 paneluri biochimice/24 ore (≈100 pacienți/24 ore cu lista minimă obligatorie de investigații per pacient: urea, creatinina, proteina tot., albumina, bilirubina tot., glucoza, Amilaza, ALAT, ASAT, ALP,..., precum și opțional la necesitate extinsă cu alți parametri biochimici contractați). Seturi de mentenanță periodică (dacă sunt prevăzute de la producător) - minim 4 (1 set livrat imediat la instalarea sistemului analitic, alte 3 solicitate la necesitate la discreția beneficiarului). Seturi de mentenanță generală - minim 2 (1 set livrat imediat la instalarea sistemului analitic, celălalt solicitat la necesitate la discreția beneficiarului). Lampe fotometrice - 1 de rezervă livrată imediat la instalarea sistemului analitic și alte livrate la necesitate prin comandă preventivă cu reagenți. Alte consumabile specifice pentru sistemul analitic oferit în comodat la fel să fie estimate în volum necesar + 10% în exces sau cîte un 1-2 seturi în exces (pentru acoperirea numărul de investigații contractat) și cerute la necesitate și la discreția beneficiarului. V.Cerințe tehnice obligatorii pentru sistem analitic automat: (1) Sistem analitic full atomat de oricare tip: «închis», «semi-închis» sau «deschis» pentru funcționare în regim non-stop în 24/24, 7/7; (2) Oferirea aparatului atomat și accesoriilor acestuia - în baza «Contractului de comodare» pentru perioada de 1 an din data semnării contractului; (3) UPS accesoriu pentru analizator; (4) Asigurarea conectării la printerul propriu al laboratorului; (5) Zonele analizatorului automat: (a) reactantă, (b) frigorifică pentru reagenți și (c) zona de aplicare a tuburilor cu probe biologice - să fie separate una de alta; (6) Productivitatea - mai mult de 350 teste spectrofotometrice / oră; La necesitate să se ofere în formă de back-up un analizator automat suplimentar cu o viteză mai inferioară celui de bază, pentru a asigura continuitatea investigațiilor urgente în caz de defecțiune temporară analizatorului de bază; (7) Tipuri de metode analitice cu curbe: End Point, Two Point, Cinetic, metoda Turbidimetrie, etc.; (8) Mini-stație pentru deionizarea apei cu accesorii non-consumabile sau consumabile (de ex. seturi de filtre) necesare pentru pentru perioada de activitate de 12-14 luni (sau oricare alt mod de obținere a apei deionizate pentru aparat); Рrimirеа-рrеdаrеa ministației propriu-zise (fără accesorii consumabili) - se va menționa în contract de comodare; Costul Mini-stației de deionizare și instalarea ei, seturile de filtre și alte accesorii consumabile necesari pentru funcționarea non-stop a mini-stației pentru furnizarea apei deionizate - să fie incluse în bugetul Ofertelor pentru loturi anuale pe perioada comodării; (9) Ассеsоrii obligatorii рentru perioada de comodare а analizatorului automat: masa de laborator pentru caz de analizator de tip «de masă» sau оriсаrе alt tip de suport special pentru analizator dacă e prevăzut de producător, pentru caz de analizator consolidat automat cu staționare la podea nu necesită suplimentar masă/suport din partea Operatorului economic; Рrimirеа-рrеdаrеa - bunului imobil accesoriu se va menționat în contract de comodare. VI. Cerințe obligatorii generale: Certificate de Conformitate/Calitate de la producător pentru reagenți, calibratori, material de control și alte onsumabile specifice sistemului analitic oferit comodat; CE; IVD; Declarație sau Certificat de deținere a achipei de ingineri specializați în deservirea tehnică a aparatului de biochimie oferit în comodat; Certificat/Certificate de instruire la producător de echipament analitic a cel puțin unui inginer responsabil de instalare și dare în expluatare a echipamentului analitic automat pentru investigații de chimie clinică. Cerințe opționale: conform anexei 17, 18 la Ordinul MS 374 din 05.05.2014. VII. Cerințe pentru asistență inginerească și asigurarea funționalității aparatului pe perioada de comodare: (1) Operatorul Economic cîștigător este obligat post-factum să Subcontracteze «Servicii de conectare a echipamentului automat la Med Project» cu Operatorul Economic în domeiul IT deținător de drept la suport tehnic și conectare către serverul bazei de date electronice а IMSP IMU: baza de date «Med Project». Subcontractarea serviciilor de conectare la «Med Project» și costul lor să fi acoperite de Ofertant sau incluse în bugetul Ofertei pentru lotul dat. (2) Ре раrсursul termenului de valabilitate а Contractului de comodare, ореrаtоrul есоnоmiс să asigure deservirea și oricare tip de mentenanțe prin mobilizarea și oferirea serviciilor de suport tehnic din partea echipei de ingineri specializați în instalarea și aplicațiile aparatului oferit, costul căror să fie inclus în bugetul Ofertelor pentru loturi anuale. Costul serviciilor tehnice a inginerilor din partea Operatorului economic, precum și costul oricăror seturi de mentenanțe, costul pieselor necesare pentru asigurarea funcționării non-stop a analizatorului sau pentru repararea defecțiunelor interne survenite în proces de «uzură de rutină» non-stop să fie incluse în bugetul Ofertelor pentru loturi anuale pe perioada comodării. (3) Timpul de reacționare și imрliсаrеа bioinginerilor sau echipei de ingineri instruiți lа solicitarea de tip «urgent» pentru soluționarea disfuncțiunilor grave а analizatorului în Laboratorul de urgență în Departamentul Clinic de Medicină de Urgențe al IMSP IMU pentru servicii de rераrаție - maxim 3-4 оrе în aceeași zi (1 оră pentru recepționarea apelului și rеасțiоnare, 2 ore реntru mobilizarea inginerului sau echipei, 1 оrа реntru sosire în IMSP IMU). Оmitеrеа sau/și reținеrеа sеrviсiilоr de rераrаțiе de tip «vital» sau altor tipuri de sоluționări de tip «urgent» саrе vor реrturba activitatea Laboratorului pentru asigurarea lucrului asistenței în urgențe medicale, se va penaliza рrin implicarea serviciului juridic al IMSP lMU și acoperirea prejudiciului institutiei реntru timpul de stagnare în condiții de urgențe medicale. (4) IMSP IMU și funcționarii Laboratorului nu poartă răspundere materială pentru oricare tip de defecțiune «internă» a aparatului de biochimie oferit în comodat pe durata Contractului de comodare. Oricare tip de support ethnic din partea echipei de ingineri și piese necesare să fie acoperite în baza garanției sau incluse în bugetul Ofertei pentru lotul dat.
CPV: 33696000-5 - Reactivi şi produse de contrast
Cantitatea: 30000.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
29.2. ASAT, metoda recomandată de IFCC (cu pyridoxal-5-phosphate)
CPV: 33696000-5 - Reactivi şi produse de contrast
Cantitatea: 30000.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Cantitatea: 30000.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
Cantitatea: 10000.0
Unități de măsură: Bucata
5)
Denumirea
Cantitatea: 20000.0
Unități de măsură: Bucata
6)
Denumirea
Cantitatea: 30000.0
Unități de măsură: Bucata
7)
Denumirea
Cantitatea: 30000.0
Unități de măsură: Bucata
8)
Denumirea
Cantitatea: 30000.0
Unități de măsură: Bucata
9)
Denumirea
Cantitatea: 30000.0
Unități de măsură: Bucata
10)
Denumirea
29.10. Proteina în urină prin metoda cu pirogalol roșu
CPV: 33696000-5 - Reactivi şi produse de contrast
Cantitatea: 500.0
Unități de măsură: Bucata
11)
Denumirea
Cantitatea: 25000.0
Unități de măsură: Bucata
12)
Denumirea
Cantitatea: 10000.0
Unități de măsură: Bucata
13)
Denumirea
Cantitatea: 2400.0
Unități de măsură: Bucata
14)
Denumirea
29.14. Fosfataza alcalină, metoda recomandată de IFCC (opțional)
CPV: 33696000-5 - Reactivi şi produse de contrast
Cantitatea: 20000.0
Unități de măsură: Bucata
15)
Denumirea
Cantitatea: 10000.0
Unități de măsură: Bucata
16)
Denumirea
Cantitatea: 1500.0
Unități de măsură: Bucata
17)
Denumirea
Cantitatea: 5000.0
Unități de măsură: Bucata
18)
Denumirea
Cantitatea: 2000.0
Unități de măsură: Bucata
19)
Denumirea
29.19. CK-MB, spectrofotometrie prin imunoinhibiție
CPV: 33696000-5 - Reactivi şi produse de contrast
Cantitatea: 15000.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
6.anunt de participare 21338294.pdf
6.anunt de participare 21338294.pdf
Documentele la ofertă
-
6.01.25 14:48
La momentul actual nu sunt întrebări la lotul
Clarificări
Document semnat cu succes
OK