Achiziţie publică
21337055
Lot 1 Turnichet de acces (sistem
1
Perioada de actualizare
de la 03.01.2025 16:56
până la 10.01.2025 16:00
până la 10.01.2025 16:00
au rămas 2 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 10.01.2025 16:00
până la 15.01.2025 10:00
până la 15.01.2025 10:00
3
Licitaţie
16.01.2025 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
300 000 MDL
Perioada clarificărilor:
3 ian 2025, 16:56 - 10 ian 2025, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor:
10 ian 2025, 16:00 - 15 ian 2025, 10:00
Începutul licitației:
16 ian 2025, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
1. Set de turnichete balansoar pentru trei benzi.
2. Lățimea benzilor: două benzi de minimum 750 mm și o bandă de minimum 1100 mm.
3. Lățimea maximă a sistemului: 3400 mm.
4. Material barieră: sticlă acrilică cu grosimea minimă de 10 mm, fără ramă.
5. Durabilitate: numărul mediu de cicluri până la eșec – minimum 3 milioane cicluri.
6. Sistem motorizat: permite deschiderea manuală în caz de urgență sau întrerupere a alimentării electrice.
7. Motor: motor fără perii.
8. Indicatori LED: afișează nivelul de acces și direcția de mișcare.
9. Flux de persoane: 40-60 persoane pe minut per trecere.
10. Detectoare IR: minimum 6.
11. Material piedestal: oțel inoxidabil.
12. Nivel de protecție: minimum IPX4.
13. Alimentare: AC100-240V/50-60Hz.
14. Cititori RFID: compatibili cu sistemul de control acces existent, minimum 4 bucăți.
15. Sistem de control manual: de la postul de pază, amplasat lângă turnichet.
Termen de garanție pentru întreg sistem – minim 2 ani
Sistemul va fi instalat de către OE
Schema redată în anexa nr. 1 la prezentul Anunț 300.000,00
14. Cititori RFID: compatibili cu sistemul de control acces existent, minimum 4 bucăți.
15. Sistem de control manual: de la postul de pază, amplasat lângă turnichet.
Termen de garanție pentru întreg sistem – minim 2 ani
Sistemul va fi instalat de către OE
Schema redată în anexa nr. 1 la prezentul Anunț
2. Lățimea benzilor: două benzi de minimum 750 mm și o bandă de minimum 1100 mm.
3. Lățimea maximă a sistemului: 3400 mm.
4. Material barieră: sticlă acrilică cu grosimea minimă de 10 mm, fără ramă.
5. Durabilitate: numărul mediu de cicluri până la eșec – minimum 3 milioane cicluri.
6. Sistem motorizat: permite deschiderea manuală în caz de urgență sau întrerupere a alimentării electrice.
7. Motor: motor fără perii.
8. Indicatori LED: afișează nivelul de acces și direcția de mișcare.
9. Flux de persoane: 40-60 persoane pe minut per trecere.
10. Detectoare IR: minimum 6.
11. Material piedestal: oțel inoxidabil.
12. Nivel de protecție: minimum IPX4.
13. Alimentare: AC100-240V/50-60Hz.
14. Cititori RFID: compatibili cu sistemul de control acces existent, minimum 4 bucăți.
15. Sistem de control manual: de la postul de pază, amplasat lângă turnichet.
Termen de garanție pentru întreg sistem – minim 2 ani
Sistemul va fi instalat de către OE
Schema redată în anexa nr. 1 la prezentul Anunț 300.000,00
14. Cititori RFID: compatibili cu sistemul de control acces existent, minimum 4 bucăți.
15. Sistem de control manual: de la postul de pază, amplasat lângă turnichet.
Termen de garanție pentru întreg sistem – minim 2 ani
Sistemul va fi instalat de către OE
Schema redată în anexa nr. 1 la prezentul Anunț
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
3 ian 2025, 16:46
Data ultimilor modificări
3 ian 2025, 16:56
Valoarea estimată (fără TVA)
300 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
3 000 MDL
Achizitii.md ID
21337055
MTender ID
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
27 ian 2025 02:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
La momentul actual nu sunt întrebări la lotul
Clarificări
Document semnat cu succes
OK