Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21336504
1
Perioada de actualizare
de la
03.01.2025 11:39
până la 06.01.2025 10:00
până la 06.01.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
06.01.2025 10:00
până la 09.01.2025 10:00
până la 09.01.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
166 600 MDL
Perioada clarificărilor:
3 ian 2025, 11:39 - 6 ian 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
6 ian 2025, 10:00 - 9 ian 2025, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Achiziționarea serviciilor de curățare chimică a articolelor de covoare pentru anul 2025, in conformitate cu cerintele din anuntul de participare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piața Marii Adunări Naționale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Muschei
Telefonul de contact
+37322250449 +37368722277
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
3 ian 2025, 11:39
Data ultimilor modificări
3 ian 2025, 12:38
Achizitii.md ID
21336504
MTender ID
CPV
98300000-6 - Servicii diverse
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunt participare.pdf
anunt participare.pdf
Documentele la ofertă
-anunt de participare
3.01.25 11:39
Achiziționarea serviciilor de curățare chimică a articolelor de covoare pentru anul 2025
Data:
3 ian 2025, 12:38
Subiectul întrebării:
Solicitatrea mai multor informatii ref. la achiziție
Întrebare:
1. Care sunt cantitatile de lenjerie, covoare (mochetă), covoare antimurdărire, draperii și periodiciatatea de ridicare, curățare, livrare? 2. Care sunt adresele de colectare/livrare? 3. Este necesară demontarea/montarea draperiilor ? 4. Care este termenul solicitat de livrare a comenzilor ? 5. Care sunt dimensiunile covoarelor, mochetei ? 6. Dacă sunt covoare mari - este necesar de ridicat/coborât la etaje ? 7. Este necesar de personal pentru ridicarea / amenajarea covoarelor sub mobilă, etc. sau aceasta o asigură autoritatea contractantă ? Informația este solicitată pentru pregătirea corectă a ofertei și buna executare a contractului.
Răspuns (3 ian 2025, 13:25):
Buna ziua! Stimati operatori economici, contractarea serviciilor de curățare chimică a cvoarelor, draperii, lengerie, este un serviciu orientativ, în baza achizitiilor prestate in anii precedenti.O cantitate ca atare indicata momentan nu poate fi indicată, în afara de faptul ca sunt stipulate marimele covoarelor ( pozitia 4,5,6 - 85x150; 115x180; 120x240). Termenul de livrare a comenzii este de 3 zile. Avînd în vedere specificul clădirilor aflate in administarea Direcției, (cu acces limitat), serviciu de curațare a draperiilor nu include demontare si montare. Toate acțiunile sunt intreprinse in baza actului de primire-predare. Multumim. O zi reușită.
Data:
3 ian 2025, 14:06
Subiectul întrebării:
Adresele de colectare
Întrebare:
Care sunt adresele de colectare/livrare?
Răspuns (3 ian 2025, 14:43):
Buna ziua! Adresele preconizate pentru servicile date sunt: mun. Chișinău - PMAN nr. 1; N. Iorga 23 si or. Vadul lui Vodă - IT- Relax. Multumim. O zi reusită
Data:
3 ian 2025, 20:49
Subiectul întrebării:
Referitor la IT RELAX
Întrebare:
Dat fiind faptul că IT RELAX nu este ampalsat în or. Chișinău - rugam sa ne comunicati care sunt cantitatile estimative de lenjerie care este necesar de spălat pentru IT- RELAX din or.Vadul lui Vodă și suma de lei fară TVA care este planificată pentru anul 2025. De câte ori pe săptămână este necesar de ridicat și livrat lenjeria? Zilele și orele de recepție a lenjeriei + zilele și orele de livrare.. Lenjeria trebuie să fie ambalată ? Rugăm să comunicați toate informațiile necesare pentru buna executare a contractului.
Răspuns (4 ian 2025, 14:26):
Buna ziua! Stimate operator economic, după cum am raspuns la intrebarea anterioară, este la necesitate si calculată estimativ - orientativ. Valoarea estimată este de 166 600.00 lei f/r TVA. Orientativ din motivul că nu se cunoaste cand si cate delegatii vor fi. Orarul de muncă este luni-vineri, 08.00-17.00.Multumim pentru intelegere. O zi reusită!
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK