Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
6 135 430 MDL
Perioada clarificărilor:
2 ian 2025, 14:23 - 15 ian 2025, 16:16
Perioada de depunere a ofertelor:
15 ian 2025, 16:16 - 23 ian 2025, 16:16
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Modernizarea sistemului de alimentație cu apă a satului Abaclia
Informația despre anulare
Motivul anulării
se anuleaza pocedura in baza Raportului de Monitorizare de la AAP
Data anulării
14 ian 2025, 13:53
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6711, MOLDOVA, Basarabeasca, s.Abaclia, Abaclia str. Aleco Russo 17
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
2 ian 2025, 14:23
Data ultimilor modificări
14 ian 2025, 13:53
Achizitii.md ID
21335644
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Modernizarea sistemului de alimentație cu apă a satului Abaclia
Buget: 6135430.0 MDL
Anulată
Modernizarea sistemului de alimentație cu apă a satului Abaclia
Data:
2 ian 2025, 14:56
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua afișați va rog Formularul nr. 1 - Lista cu cantitatile de lucrari desfășurat
Răspuns (3 ian 2025, 08:29):
Buna ziua ..toate cantitatile de lucrari sunt afisate mai jos.
Modernizarea sistemului de alimentație cu apă a satului Abaclia
Data:
3 ian 2025, 12:13
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Bună ziua, vă rugăm să atașați pe platforma de achiziții publice - Formularul de deviz nr. 1 – lista cu cantitațile de lucrări, DESCIFRAT, în conformitate cu cerintele Anexei nr. 23 la Documentatia standart pentru realizarea achizițiilor publice de lucrari, aprobată prin Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 69, 7 mai 2021. Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitațile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz). Multumim!
Răspuns (6 ian 2025, 08:25):
Buna ziua...schimbarea normelor de deviz nu au suferit careva modificari
Data:
9 ian 2025, 16:04
Subiectul întrebării:
Experienta similara
Întrebare:
Buna ziua. Rugam sa specificati exact, ce tipuri de lucrari sunt eligibile pentru calificare? Apa? Canalizare? Si in ce mod exact prezentam - contract, proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor/finala, recomandare? Este foarte important acest aspect, deoarece deja la multe licitati anterioare, daca nu era indicat expres, veneau si companii din domeniul drumului sau constructiilor ceea ce nu e corect. Multumesc anticipat.
Răspuns (10 ian 2025, 09:05):
Declarație privind experiența similar (Anexa12) afisat in Anunt
Data:
10 ian 2025, 09:10
Subiectul întrebării:
Formular desfasurat
Întrebare:
Bună ziua, vă rugăm să publicați Formularul desfășurat, altfel achiziția poate fi criticată de participanți din cauza neconformității cu legislația, ceea ce poate duce la întreruperea acesteia și, ulterior, la anularea achiziției. Vă mulțumim pentru înțelegere.
Răspuns (10 ian 2025, 09:30):
Contactatine pentru clarificari
Data:
11 ian 2025, 22:58
Subiectul întrebării:
poz 12,13,14,15
Întrebare:
în poziţia 12.13.14.15 este deja adăugată o bandă de avertizare, iar după aceea este adăugată separat ca material. Aceasta înseamnă dublarea volumelor sau ar trebui eliminată în poziții? vă rugăm să adăugați un formular desfasurat pentru a evita astfel de întrebări clarificatoare
Răspuns (13 ian 2025, 08:50):
banda de avertizare este in pozitia 20...
Data:
13 ian 2025, 17:21
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
deviz nr.4-1 pozitia 30 Corp de iluminat ca material lipseste?? La fel si pentru pozitia 37 Consola metalica? Sunt materialele beneficiarului?
Răspuns (14 ian 2025, 11:46):
corpul de iluminat este necesar de inclus in costul utilajului
Data:
13 ian 2025, 17:30
Subiectul întrebării:
deviz 2-1 retele exterioare de apa
Întrebare:
pozitia 16 si 17, volumul finala din resurse nu corespunde cu cantitatea (ex. montator conducte 6004 m x 0.1210 = 726.484 ore) iar in forma desfasurata este 0.726 ore, si asa la toate resursele. Precizati va rog cum procedam
Răspuns (14 ian 2025, 13:51):
se anuleaza pocedura in baza Raportului de Monitorizare
Data:
14 ian 2025, 09:35
Subiectul întrebării:
DEVIZ 2-3
Întrebare:
pozitia nr.38 este coeficientul de 0.6 insa la utilaj nu este corect conform foremi publicate de catre dvstra.Rugam sa explicati situatia.
Răspuns (14 ian 2025, 11:45):
valoarea utilajului la demolare nu se calculeaza
Data:
14 ian 2025, 12:50
Subiectul întrebării:
Răspuns (14 ian 2025, 11:46): corpul de iluminat este necesar de inclus in costul utilajului
Întrebare:
Răspuns (14 ian 2025, 11:46):
corpul de iluminat este necesar de inclus in costul utilajului. de ce Autoritatea nu la inclus si corpul si consola?
Răspuns (14 ian 2025, 13:51):
se anuleaza pocedura in baza Raportului de Monitorizare
Data:
14 ian 2025, 12:51
Subiectul întrebării:
deviz 2-3
Întrebare:
Răspuns (14 ian 2025, 11:45):
valoarea utilajului la demolare nu se calculeaza. Situatia este ca norma din start nu este corecta nu ca nu se foloseste doar coeficientul.
Răspuns (14 ian 2025, 13:51):
se anuleaza pocedura in baza Raportului de Monitorizare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK