1
Perioada de actualizare
de la 02.01.2025 14:33
până la 12.01.2025 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.01.2025 08:00
până la 21.01.2025 08:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 3 300 MDL
Perioada clarificărilor: 2 ian 2025, 14:33 - 12 ian 2025, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 ian 2025, 8:00 - 21 ian 2025, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Calitatea 1,ambalat în pachete a câte 400gr.,SM 191:1999,GOST317743-2012
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5801, MOLDOVA, Teleneşti, or.Teleneşti, str. 31 August, nr. 8
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vadim Lelic
Telefonul de contact
0258-22530:0258-23454:0258-22531
Datele achizitiei
Data publicării
2 ian 2025, 13:54
Data ultimilor modificări
2 ian 2025, 16:14
Valoarea estimată (fără TVA)
3 300 MDL
Achizitii.md ID
21335643
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
5801, MOLDOVA, Teleneşti, or.Teleneşti, str. 31 August, nr. 8
Durata contractului
24 ian 2025 02:00 - 31 iul 2025 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
18 Fidea (tăiței de casă cu ou)-400gr c.super. CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 220.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.signed.pdf anunț de participare.signed.pdf
tenderNotice
anunț de participare.signed
2.01.25 14:33
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.pdf ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.pdf
Specificaţie tehnică
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021
2.01.25 14:33
duae_ro_0 2024 produse alimentare.pdf duae_ro_0 2024 produse alimentare.pdf
Documentele la ofertă
duae_ro_0 2024
2.01.25 14:33

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 2 713,04 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Criteriul de atribuire aplicat: Preţul cel mai scăzut
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL ALIM TOTAL

Preţul ofertei: 2 952,40 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări