1
Perioada de actualizare
de la 31.12.2024 17:33
până la 03.01.2025 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.01.2025 12:00
până la 06.01.2025 12:00
3
Licitaţie
09.01.2025 13:18
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 83 333,33 MDL
Perioada clarificărilor: 31 dec 2024, 17:33 - 3 ian 2025, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 ian 2025, 12:00 - 6 ian 2025, 12:00
Începutul licitației: 9 ian 2025, 13:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Procedura de achiziție este realizată sub incidența actului normativ:
Regulamentul cu privire la acizițiile publice de valoare mică aprobat prin HG 870 din 14.12.2022
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Posta Moldovei
Telefonul de contact
+37368138989
Datele achizitiei
Data publicării
31 dec 2024, 17:25
Data ultimilor modificări
31 dec 2024, 17:33
Valoarea estimată (fără TVA)
83 333,33 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
833,33 MDL
Achizitii.md ID
21335012
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Durata contractului
8 ian 2025 17:31 - 30 dec 2025 17:32
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de arendă a unității de transport (Diesel) CPV: 34100000-8 - Autovehicule
Cantitatea: 365.0
Unități de măsură: Zi; douazeci si patru de ore
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL VILAMOLI

Preţul ofertei: 83 070 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a evaluării la data de 10.01.2025 a ofertelor depuse în cadrul procedurii de achiziție de valoare mică Nr. ocds-b3wdp1-MD-1735658763250 din „31” decembrie 2024 privind achiziționarea Serviciilor de arendă a automobilelor, conducându-se de prevederile art. 41 al Regulamentului cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 870 din 14.12.2022, grupul de lucru pentru achiziții a decis: 1. A desemna câștigătoare pentru Lotul 1, Lotul 2, Lotul 3 (Servicii de arendă a unității de transport (Diesel)) ofertele operatorului economic „Vilamoli” S.R.L. care s-a conformat tuturor cerințelor din anunțul de participare nr. 12 din 31.12.2024 la procedura de achiziționare a Serviciilor de arendă a automobilelor (Nr. ocds-b3wdp1-MD-1735658763250 din „31” decembrie 2024), suma ofertei, fără TVA – 234,00 lei/zi (suma ofertei, cu TVA – 280,80 lei/zi). Conform prevederilor Hotărârii Guvernului nr.870 din 14.12.2022 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la achizițiile publice de valoare mică, - pct. 74: “ Litigiile apărute în procesul realizării achizițiilor publice de valoare mică se soluționează de către instanța judecătorească competentă. Actele administrative individuale emise de către autoritățile publice în procesul realizării achizițiilor de valoare mică ce încalcă un drept legitim sau o libertate stabilită prin lege, pot fi revindecate printr-o acțiune în contenciosul administrativ. Vă mulțumim pentru participare!
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări