Achiziţie publică
21334545
Servicii de proiectare privind expertiza tehnică a sectoarelor de drum: G46 R9 – Dobrușa – Ignăței – Scorțeni – Codrul Nou – R14, km 15,760 – 22,610 (selectiv); km 22,610 – 35,622 (selectiv), G47 R9 – Olișcani – Peciște – Ignăței – G46, km 12,880 – 18,075 (selectiv), G49 G47 – Peciște – Trifești – R20, km 0,00 – 11,426 (selectiv) - parte componentă a coridorului 10 ce au suferit deteriorări în rezultatul ploilor
1
Perioada de actualizare
de la 31.12.2024 08:57
până la 06.01.2025 11:00
până la 06.01.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.01.2025 11:00
până la 13.01.2025 10:00
până la 13.01.2025 10:00
3
Licitaţie
14.01.2025 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
238 500 MDL
Perioada clarificărilor:
31 dec 2024, 8:57 - 6 ian 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
6 ian 2025, 11:00 - 13 ian 2025, 10:00
Începutul licitației:
14 ian 2025, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Conform temei de proiectare
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
31 dec 2024, 8:42
Data ultimilor modificări
31 dec 2024, 8:57
Valoarea estimată (fără TVA)
238 500 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
15 MDL
Achizitii.md ID
21334545
MTender ID
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
31 ian 2025 08:00 - 31 mart 2025 08:55
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de proiectare privind expertiza tehnică a sectoarelor de drum: G46 R9 – Dobrușa – Ignăței – Scorțeni – Codrul Nou – R14, km 15,760 – 22,610 (selectiv); km 22,610 – 35,622 (selectiv), G47 R9 – Olișcani – Peciște – Ignăței – G46, km 12,880 – 18,075 (selectiv), G49 G47 – Peciște – Trifești – R20, km 0,00 – 11,426 (selectiv) - parte componentă a coridorului 10 ce au suferit deteriorări în rezultatul ploilor
CPV: 71300000-1 - Servicii de inginerie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare proiectare coridorul 10.pdf
anunț de participare proiectare coridorul 10.pdf
Documentele la ofertă
-
31.12.24 08:57
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Universinj
Preţul ofertei:
291 793 MDL
Statut:
Învingător
În baza deciziei grupului de lucru al Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1735627405666 din 14.01.2025 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1735627405666 din 24.01.2024, ce vizează achiziționarea serviciilor de proiectare privind expertiza tehnică a sectoarelor de drum: G46 R9 – Dobrușa – Ignăței – Scorțeni – Codrul Nou – R14, km 15,760 – 22,610 (selectiv); km 22,610 – 35,622 (selectiv), G47 R9 – Olișcani – Peciște – Ignăței – G46, km 12,880 – 18,075 (selectiv), G49 G47 – Peciște – Trifești – R20, km 0,00 – 11,426 (selectiv) - parte componentă a coridorului 10 ce au suferit deteriorări în rezultatul ploilor, vă comunicăm următoarele.
Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire.
Operatorul economic F.Ș.P. ”Universinj” S.R.L. a propus prețul de 291 793,00 (două sute nouăzeci și una de mii șapte sute nouăzeci și trei lei, 00 bani) lei fără TVA și 350 151,60 (trei sute cincizeci de mii o sută cincizeci și unu lei, 60 bani) lei inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate.
Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţin de experienţa similară. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării.
La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei.
Contractul va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire.
Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs spre studiere și semnare.
De asemenea în conformitate cu art. 68 alin. (8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţia pentru ofertă.
Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”
07.02.25 10:08
Motivul: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1735627405666 din 14.01.2025 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1735627405666 din 24.01.2024, ce vizează achiziționarea serviciilor de proiectare privind expertiza tehnică a sectoarelor de drum: G46 R9 – Dobrușa – Ignăței – Scorțeni – Codrul Nou – R14, km 15,760 – 22,610 (selectiv); km 22,610 – 35,622 (selectiv), G47 R9 – Olișcani – Peciște – Ignăței – G46, km 12,880 – 18,075 (selectiv), G49 G47 – Peciște – Trifești – R20, km 0,00 – 11,426 (selectiv) - parte componentă a coridorului 10 ce au suferit deteriorări în rezultatul ploilor, vă comunicăm următoarele.
Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire.
Operatorul economic F.Ș.P. ”Universinj” S.R.L. a propus prețul de 291 793,00 (două sute nouăzeci și una de mii șapte sute nouăzeci și trei lei, 00 bani) lei fără TVA și 350 151,60 (trei sute cincizeci de mii o sută cincizeci și unu lei, 60 bani) lei inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate.
Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţin de experienţa similară. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării.
La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei.
Contractul va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire.
Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs spre studiere și semnare.
De asemenea în conformitate cu art. 68 alin. (8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţia pentru ofertă.
Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”
Documentele de calificare
ds g 46 r 9, coridorul 10, ,,universinj”.pdf
ds g 46 r 9, coridorul 10, ,,universinj”.pdf
ID: 952c3b59-bef2-4943-9f57-ee7460e84888
Oferta câștigătoare
7.02.25 10:08
Documentele depuse cu oferta
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
10.01.25 16:08
Data deschiderii:
15.01.25 11:06
1. oferta tehnica certificate -rogati.signed.pdf
1. oferta tehnica certificate -rogati.signed.pdf
ID: 24212b81-46cb-4ac1-ac6e-1bece5ae06ca
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
10.01.25 16:00
Data deschiderii:
15.01.25 11:06
5. informatii generale.signed.pdf
5. informatii generale.signed.pdf
ID: 380536bc-3539-46ee-bc4d-f8e53556ddb7
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
10.01.25 16:01
Data deschiderii:
15.01.25 11:06
3. duae expertiza .signed.pdf
3. duae expertiza .signed.pdf
ID: e6a9c5af-b35a-4016-8531-ab345bcbcb12
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
10.01.25 16:01
Data deschiderii:
15.01.25 11:06
2. oferta financiara.signed.pdf
2. oferta financiara.signed.pdf
ID: f2ff90e6-dddd-4e81-b8d1-ede4ec85299d
Propunere financiară
MSIGN
Data încărcării:
10.01.25 16:01
Data deschiderii:
15.01.25 11:06
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK