1
Perioada de actualizare
de la 24.12.2024 15:55
până la 01.01.2025 10:03
2
Propunerea ofertelor
de la 01.01.2025 10:03
până la 04.01.2025 11:03
3
Licitaţie
de la 06.01.2025 14:00
până la 06.01.2025 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 80 000 MDL
Perioada clarificărilor: 24 dec 2024, 15:55 - 1 ian 2025, 10:03
Perioada de depunere a ofertelor: 1 ian 2025, 10:03 - 4 ian 2025, 11:03
Începutul licitației: 6 ian 2025, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Achiziționarea, instalarea și configurarea pachetelor software antivirus în cadrul infrastructurii informatice a CNPF
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Marina Sușco
Telefonul de contact
+373 22859466
Datele achizitiei
Data publicării
24 dec 2024, 15:46
Data ultimilor modificări
30 dec 2024, 7:45
Valoarea estimată (fără TVA)
80 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
100 MDL
Achizitii.md ID
21329965
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Durata contractului
4 ian 2025 15:51 - 30 dec 2025 15:51
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționarea, instalarea și configurarea pachetelor software antivirus în cadrul infrastructurii informatice a CNPF CPV: 48700000-5 - Utilitare pentru pachete software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
3_formulare declarație.docx
Documentele la ofertă
-
24.12.24 15:55
anexa_1_caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
24.12.24 15:55
1. anunt de participare.pdf 1. anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
24.12.24 15:55
anexa_1_caiet de sarcini.pdf anexa_1_caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-
24.12.24 15:55
4.duae.doc
Documentele la ofertă
-
26.12.24 16:15

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 76 912 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

XONTECH Systems

Preţul ofertei: 79 200 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Achiziționarea, instalarea și configurarea pachetelor software antivirus în cadrul infrastructurii informatice a CNPF
Data:
30 dec 2024, 07:45
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Solicitam sa ne informati daca pct 22. Scanarea vulnerabilităților infrastructurii si pct 25.3. 40 IP unice (interne, externe, web), 12 luni subscripție (se referă la p.22 de mai sus) sunt cerinte tehnice minime
Răspuns (30 dec 2024, 10:03):
Da, sunt cerințe minime.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări