Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21329602
1
Perioada de actualizare
de la
24.12.2024 16:02
până la 03.01.2025 16:30
până la 03.01.2025 16:30
2
Propunerea ofertelor
de la
03.01.2025 16:30
până la 14.01.2025 08:00
până la 14.01.2025 08:00
au rămas 4 zile
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA
44 778 000 MDL
Perioada clarificărilor:
24 dec 2024, 16:02 - 3 ian 2025, 16:30
Perioada de depunere a ofertelor:
3 ian 2025, 16:30 - 14 ian 2025, 8:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Propunerea ofertelor
Lucrări de proiectare privind elaborarea proiectului și construcția Clădirii Administrative a Primăriei Stăuceni din str. A.Mateevici nr. 13, or. Stăuceni, mun. Chișinău
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4839, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Stăuceni, Alexei Mateevici
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
24 dec 2024, 16:02
Data ultimilor modificări
26 dec 2024, 12:13
Achizitii.md ID
21329602
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
csmin. automat smart.signed.pdf
csmin. automat smart.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
24.12.24 16:02
cerinte oformare oferta.signed.pdf
cerinte oformare oferta.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
24.12.24 16:02
dem. skm_c257i24121711581.signed.pdf
dem. skm_c257i24121711581.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
24.12.24 16:02
dem. skm_c257i24121711570.signed.pdf
dem. skm_c257i24121711570.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
24.12.24 16:02
dem. skm_c257i24121711561.signed.pdf
dem. skm_c257i24121711561.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
24.12.24 16:02
csmin. constr. sa. finish.signed.pdf
csmin. constr. sa. finish.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
24.12.24 16:02
csmin. sist.securitate.signed.pdf
csmin. sist.securitate.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
24.12.24 16:02
csmin. constr. pg. amen.signed.pdf
csmin. constr. pg. amen.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
24.12.24 16:02
Data:
26 dec 2024, 12:13
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini.
Întrebare:
Buna ziua. Prezentați va rog frumos caietul de sarcini în format WinSmeta, Formularul 1
Răspuns (26 dec 2024, 12:35):
Buna ziua! Autoritatea Contractanta Va atrage atentia ca obiectul achizitiei prevede si elaborarea proiectului detaliat de executie, astfel incat la moment nu dispunem de Formularul 1. Totodata, luand in consideratie complexitatea obiectului, s-au prezentat un minim de lucrari ca orientare pentru ofertanti, dar nu a se limita doar la ele.
Data:
26 dec 2024, 13:48
Subiectul întrebării:
Procedură
Întrebare:
Bună ziua. În calitate de autoritate contractantă ați inițiat o procedură nestandard însă în termen minim prevăzut pentru cele standard. Pentru a prezenta ofertă reală este necesat mai întăi de elaborat schiță de proiect, extrase volumele de lucrări abia apoi de elabort devizul de cheltuieli. În acest sens, solictăm ajustarea termenului de depunere a ofertelor la condițiile de licitație înaintate.
Răspuns (26 dec 2024, 19:10):
Buna ziua! Autoritatea contractanta la termenul de depunere a ofertelor s-a ghidat de prevederile legale. Mai mult, sunt prezentate caiete de sarcini minime (cerinte tehnice si volume estimative ca orientare) la toate compartimentele care mai mult sau mai putin trebuie sa fie reflectate in oferta. A se vedea documentatia de atribuire.
Data:
28 dec 2024, 09:35
Subiectul întrebării:
buna ziua!
Întrebare:
este un termen restrans,rugam sa ajustati termenul de depunere,este clar ca este o companie care deja ii pregatita sa castige aceasta licitatie, dar totusi dorim si noi sa ne incercam norocu!!!
Răspuns (28 dec 2024, 15:35):
Buna ziua! In ce priveste termenul, rugam sa familiarizati raspunsul clarificarii precedente. Totodata, termenii indicati in documentatia de atribuire au fost dictate *exclusiv* de minimizarea la maxim a perturbarii activitatii Primariei pe intreaga perioada incepand cu lansarea licitatiei si realizarea propriu-zisa a obiectului de investitii. Autoritatea contractanta are intentii bune si nobile de incurajare fata de orice ofertant interesant, astfel incat Va mulțumim pentru interes și va încurajăm sa participati!
Data:
31 dec 2024, 14:11
Subiectul întrebării:
Ajustați vă rog termenul se depunere a ofertelor
Întrebare:
Termenul este de 3 saptamani, in care sunt sarbatori nationale ca Craciun pe stil nou, Anul nou, Craciun pe stil vechi.. Deci real pentru lucru raman 2 saptamani, adic a 10 zile lucratore. Acest timp nu e suficient nici pentru analiza caietului de sarcini. Este foarte putin
pentru o licitatie de 44 mln, atat de comlexa. De obicei acest termen este penbtru licitati de maximum 5 mln,.. Astfelm dumneavostra veti avea putini concurenti si nu veti avea o oferta reala, de la un concurent real care poate realiza lucrarea, deoarece 90% din potentialii
concurenti nu vor participa, din lipsa de timp pentru pregatirea ofertei.
Răspuns (31 dec 2024, 19:16):
Buna ziua! In ce priveste termenul, va rugam sa consultati raspunsul la clarificarea anterioara. In ce priveste complexitatea achizitiei, valoarea estimata a obiectului de investitii nu este neaparat in corelatie cu eventuala complexitate de pregatire a ofertei, dat fiind faptul ca Autoritatea Contractanta s-a straduit sa detalizeze documentatia de atribuire suficient incat sa diminueze considetabil eventuale dificultati de pregatire a ofertelor pentru oricare participant.
Data:
2 ian 2025, 10:25
Subiectul întrebării:
Asta e si scopul!!!
Întrebare:
Scopul este ca sa nu reuseasca toti agentii economici,intentionat sa publicat de sarbatori ca sa castige o companie, care des executa lucrari in Stauceni!!!
Răspuns (2 ian 2025, 16:14):
Buna ziua! Reiteram ca exclusiv scopul Autoritatii Contractante e sa finalizeze obiectul de investitie cel tarziu la finele 2025 intru a nu perturba activitatea Primariei timp indelungat. De altfel, eventual avand drept scop limitarea participarii ofertantilor sau mimarea licitatiei, se opta pentru o alta procedura si modalitate de organizare a achizitiei, altele decat cea publicata (licitatie deschisa) care are cel mai mare grad de respectare a principiilor de transparenta, nedescriminare si echidistanta fata de toti potentiali ofertanti. Cu profunda recunostinta, indemnam toti ofertantii interesati sa-si consolideze eforturile pentru a obtine adjudecarea acestui Contract de achizitie.
Data:
3 ian 2025, 09:59
Subiectul întrebării:
Demontare, Demolare
Întrebare:
Buna ziua! Cine va executa eliberarea incaperilor de tehnica si mobilier pana la demolare? Ele vor fi ca deseuri care necesita evacuate?
Răspuns (3 ian 2025, 15:20):
Buna ziua! Eliberarea incaperilor de tehnica si mobilier pana la demolare sunt in sarcina Autoritatii Contractante. Nu este necesar sa fie estimate aceste costuri de ofertant.
Data:
3 ian 2025, 13:28
Subiectul întrebării:
retele electrice exterioare
Întrebare:
Analizand caietul de sarcini, pentru estimarea corecta a costurilor de racordare a retelelor exterioare de energie electrica, solicitam sa prezentati informatii suplimentare. Racordarea se va efectua in reteaua existenta sau se planifica trasarea unei linii noi?
Răspuns (3 ian 2025, 16:02):
Buna ziua! Actualmente puterea contractata este insuficienta pentru acoperirea necesitatilor planificate de consum a energiei electrice. Autoritatea Contractanta a primit asigurari de obtinere de la distribuitorul de energie electrica majorarea puterii racordate pana la 100kW. Astfel, rugam ofertantii sa estimeze si sa oferteze la capitolul retelelor de energie electrica exterioare pozarea unei linii de cablu noi de la PT amplasat in apropierea magazinului Linella de pe str. A.Mateevici 7A pana la cladirea nou construita cu eventuala montare a unei celule noi 10kV in PT-ul distribuitorului, organizarea circuitelor de evidenta si un PT-10/0.4kV cu Snom=160kVA corespunzator echipat in nemijlocita apropiere de sediul nou construit. Sectiunea conductorului a fi dimensionata din puterea aprobata 100kW si lungimea estimata a traseului 230-240m.
Data:
3 ian 2025, 15:27
Subiectul întrebării:
termen de depunere a ofertelor
Întrebare:
Dat fiind faptul ca in aceasta perioada sunt multe zile de odihna declarate prin lege, rugam sa extindeti termenul se depunere a ofertelor. Va multumim pentru intelegere.
Răspuns (3 ian 2025, 16:08):
Buna ziua! Autoritatea Contractanta conteaza si pe intelegerea ofertantilor (Va rugam sa consultati si explicatiile anterioare la acest capitol). Venim cu un indemn repetat sa Va consolidati la maxim eforturile intru a reusi in termenii stabiliti.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK