1
Perioada de actualizare
de la 20.12.2024 20:58
până la 30.12.2024 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 30.12.2024 00:00
până la 03.01.2025 00:00
3
Licitaţie
03.01.2025 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 4 615 416,66 MDL
Perioada clarificărilor: 20 dec 2024, 20:58 - 30 dec 2024, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 30 dec 2024, 0:00 - 3 ian 2025, 0:00
Începutul licitației: 3 ian 2025, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de alimentare a copiilor din gradinitele subordonate Primăriei or. Cimișlia
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4101, MOLDOVA, Cimişlia, or.Cimişlia, bd. Ștefan cel Mare 14
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Iulia Sobețchi
Telefonul de contact
024124135
Datele achizitiei
Data publicării
20 dec 2024, 19:55
Data ultimilor modificări
20 dec 2024, 20:58
Valoarea estimată (fără TVA)
4 615 416,66 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
92 308,33 MDL
Achizitii.md ID
21328040
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-4101, MOLDOVA, Cimişlia, or.Cimişlia, bd. Ștefan cel Mare 14
Durata contractului
5 ian 2025 08:00 - 31 dec 2025 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentare a copiilor din gradinitele subordonate Primăriei or. Cimișlia CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-Documentația standard pentru completare de către operatorii economici
20.12.24 20:58
caiet de sarcini alimentatie 2025.signed.pdf caiet de sarcini alimentatie 2025.signed.pdf
Documentele la ofertă
- Caiet de sarcini alimentație
20.12.24 20:58
duae.docx
Documentele la ofertă
-DUAE
20.12.24 20:58
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Pontem.X

Preţul ofertei: 4 615 416,66 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări