Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21327664
1
Perioada de actualizare
de la
20.12.2024 14:10
până la 30.12.2024 13:00
până la 30.12.2024 13:00
au rămas 7 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
30.12.2024 13:00
până la 14.01.2025 08:00
până la 14.01.2025 08:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
11 416 220 MDL
Perioada clarificărilor:
20 dec 2024, 14:10 - 30 dec 2024, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor:
30 dec 2024, 13:00 - 14 ian 2025, 8:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Reabilitarea retelelor de alimentare cu apa in or.Causeni. N11/22-AE.SU
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4300, MOLDOVA, Căuşeni, or.Căuşeni, or. Căușeni strada Meșterul Radu nr.3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
20 dec 2024, 14:10
Data ultimilor modificări
20 dec 2024, 17:45
Achizitii.md ID
21327664
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Reabilitarea retelelor de alimentare cu apa in or.Causeni. N11/22-AE.SU
Buget: 11416220.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
11-22-ae or causeni-2024-2-f1 (1).semnat.pdf
11-22-ae or causeni-2024-2-f1 (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
-Caiet de sarcini
20.12.24 14:10
11-22-ae or causeni-2024-3-f1 (1).semnat.pdf
11-22-ae or causeni-2024-3-f1 (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
-Caiet de sarcini
20.12.24 14:10
anunt ondrl (1).semnat.pdf
anunt ondrl (1).semnat.pdf
Istoricul documentului
-
anunt ondrl (1).semnat.pdf
anunt ondrl (1).semnat.pdf
ID: 77142fa9-7939-4541-ba84-cb3af96441cd
Documentele la ofertă
-
anunt (15).semnat.pdf
anunt (15).semnat.pdf
ID: 77142fa9-7939-4541-ba84-cb3af96441cd
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-Anunt
20.12.24 17:45
Data:
20 dec 2024, 16:55
Subiectul întrebării:
Anunț de participare
Întrebare:
pct. Scurta descriere a criteriilor privind eligibilitatea operatorilor economici.Garanția de bună execuție 5%
(conform Anexei nr.10). Anexa 10 de fapt este Graficul execuției. Rugăm să fie clarificat acest aspect.
Răspuns (20 dec 2024, 17:02):
Rectific anuntul si il mai incarc odata
Data:
20 dec 2024, 17:01
Subiectul întrebării:
Garanția de bună execuție
Întrebare:
rugăm să modificați pct.19 al anunțului de participare, și anume: Garanţia de bună executare va fi constituită sub formă de: cuantumul 5% în conformitate cu cerințele stipulate în Regulamentul privind achizițiile publice de lucrări, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 638 din 26.08.2020.
Răspuns (20 dec 2024, 17:14):
OK
Data:
20 dec 2024, 20:55
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
In anunt de participare, la punctul 16, subpunctul 6, la experienta similara adaugati si prezentarea proceselor verbale la terminarea lucrarilor, nu doar procesele receptie finala.
Data:
20 dec 2024, 20:57
Subiectul întrebării:
Experienta similara
Întrebare:
Specificati va rog exact in ce domeniu trebuie sa prezentam contractele pentru demonstrarea experientei similare si dirigintii de santier. Apeduct? Canalizare? Sau care domeniu? Va rugam concret sa indicati. Multumesc
Data:
20 dec 2024, 20:58
Subiectul întrebării:
Linii creditare
Întrebare:
In anunt de participare, la punctul 16, subpunctul 20, e posibil sa prezentam linii creditare?
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK