1
Perioada de actualizare
de la 19.12.2024 11:47
până la 25.12.2024 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.12.2024 12:00
până la 02.01.2025 12:00
3
Licitaţie
de la 03.01.2025 14:00
până la 03.01.2025 14:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 507 664,10 MDL
Perioada clarificărilor: 19 dec 2024, 11:47 - 25 dec 2024, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 dec 2024, 12:00 - 2 ian 2025, 12:00
Începutul licitației: 3 ian 2025, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de reparație, mentenanță a imprimantelor și copiatoarelor, încărcarea și regenerare a cartușelor la imprimante și copiatoare 2025
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2038, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Dacia 5/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cecoi Mariana
Telefonul de contact
0-22-53-16-33, 079436345
Datele achizitiei
Data publicării
19 dec 2024, 11:43
Data ultimilor modificări
19 dec 2024, 11:47
Valoarea estimată (fără TVA)
507 664,10 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
5 076,64 MDL
Achizitii.md ID
21326806
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2038, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Dacia 5/2
Durata contractului
4 ian 2025 11:46 - 30 dec 2025 11:46
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de reparație, mentenanță a imprimantelor și copiatoarelor, încărcarea și regenerare a cartușelor la imprimante și copiatoare 2025 CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Venomnet-Lux

Preţul ofertei: 302 690 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerin'elor documentelor de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

S.C. "NET-ADV" S.R.L

Preţul ofertei: 307 666 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Aurmilion SRL

Preţul ofertei: 312 826,07 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări