Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21326744
1
Perioada de actualizare
de la
19.12.2024 11:24
până la 01.01.2025 15:48
până la 01.01.2025 15:48
2
Propunerea ofertelor
de la
01.01.2025 15:48
până la 12.01.2025 15:48
până la 12.01.2025 15:48
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
4 393 000 MDL
Perioada clarificărilor:
19 dec 2024, 11:24 - 1 ian 2025, 15:48
Perioada de depunere a ofertelor:
1 ian 2025, 15:48 - 12 ian 2025, 15:48
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Extinderea rețelelor de apeduct în s. Vorniceni, r-nul Strășeni, Sectorul I.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3637, MOLDOVA, Străşeni, s.Vorniceni, str.Sfatul Țării nr. 6
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
19 dec 2024, 11:24
Data ultimilor modificări
28 dec 2024, 18:42
Achizitii.md ID
21326744
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Extinderea rețelelor de apeduct în s. Vorniceni, r-nul Strășeni, Sectorul I.
Buget: 4393000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
retele de apa sector 1 -2024 f1 (1).pdf
retele de apa sector 1 -2024 f1 (1).pdf
Documentele la ofertă
DEVIZ
19.12.24 11:30
Data:
28 dec 2024, 18:42
Subiectul întrebării:
Cerințe de calificare
Întrebare:
Anunț de participare, p. 18 Condiții de calificare - realizarea unei cifre medii de ofaceri în ultimii 3 ani egală
sau mai mare de 10 mln. lei.
În baza cărui act normativ sau legislativ impuneți această cerință?
Rugăm să coborâți acest plafon pentru a se încadra mai multe companii, pentru o concurență mai mare, nu favorizați companiile mari.
Răspuns (30 dec 2024, 15:48):
Conform Regulamentul cu privire la activitatea grupului de lucru în domeniul achizițiilor publice: Membrii grupului de lucru îndeplinesc următoarele atribuții:
1) examinează și înaintează propuneri privind bunurile, lucrările și serviciile necesare, coordonându-le în limitele mijloacelor financiare repartizate în acest sens, și estimează valoarea acestora;
2) examinează și înaintează propuneri pentru completarea/modificarea planurilor anuale de efectuare a achizițiilor publice, anunțului de intenție, anunțului/invitației de participare, documentației de atribuire, caietului de sarcini și altor documente de achiziție necesare pentru inițierea și desfășurarea procedurilor de achiziție publică;
3) examinează și înaintează propuneri în procesul de elaborare a documentației de atribuire și altor documente aplicabile în cadrul procedurilor de achiziție publică.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK