1
Perioada de actualizare
de la 18.12.2024 14:49
până la 28.12.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.12.2024 10:00
până la 31.12.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 153 940,50 MDL
Perioada clarificărilor: 18 dec 2024, 14:49 - 28 dec 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 dec 2024, 10:00 - 31 dec 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

lot 3 carne -ianuarie-iunie 2025
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6824, MOLDOVA, Ialoveni, s.Puhoi, s.Puhoi
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Palachi Galina
Telefonul de contact
079705496
Datele achizitiei
Data publicării
18 dec 2024, 11:01
Data ultimilor modificări
24 dec 2024, 15:48
Valoarea estimată (fără TVA)
153 940,50 MDL
Achizitii.md ID
21326011
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
6824, MOLDOVA, Ialoveni, s.Puhoi, s.Puhoi
Durata contractului
2 ian 2025 11:17 - 30 dec 2025 11:38
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Produse alimentare p-u grădinițe de copii și cantina socială din s.Puhoi, r.Ialoveni pentru ianuarie-iunie 2025 CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
duae - produse alimentare p-u grădinițe de copii și cantina socială din s.puhoi, r.ialoveni pentru ianuarie-iunie 2025.docx
Documentele la ofertă
duae - produse alimentare p-u grădinițe de copii și cantina socială din s.puhoi, r.ialoveni pentru ianuarie-iunie 2025.docx
18.12.24 14:49
documentația standard - produse alimentare p-u grădinițe de copii și cantina socială din s.puhoi, r.ialoveni pentru ianuarie-iunie 2025.docx
Documentele la ofertă
documentația standard - produse alimentare p-u grădinițe de copii și cantina socială din s.puhoi, r.ialoveni pentru ianuarie-iunie 2025.docx
18.12.24 14:49
Documentele lotului
lot 3 carne -ianuarie-iunie 2025
lot 3 carne -ianuarie-iunie 2025
18.12.24 14:49

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SC ”VILLA PRODOTTI” S.R.L.

Preţul ofertei: 145 015 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

"Schiopu Ludmila"

Preţul ofertei: 184 183,33 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări