1
Perioada de actualizare
de la 18.12.2024 10:21
până la 28.12.2024 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.12.2024 09:00
până la 07.01.2025 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 140 944 MDL
Perioada clarificărilor: 18 dec 2024, 10:21 - 28 dec 2024, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 dec 2024, 9:00 - 7 ian 2025, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Serviciilor de alimentare a copiilor din cadrul instituțiilor de educație timpurie Grădinița nr.1 și Grădinița nr.2, pentru perioada 01.01.2025 - 31.12.2025
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3637, MOLDOVA, Străşeni, s.Vorniceni, str.Sfatul Țării nr. 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tofan Vasile
Telefonul de contact
0237 46290
Datele achizitiei
Data publicării
18 dec 2024, 9:39
Data ultimilor modificări
18 dec 2024, 10:21
Valoarea estimată (fără TVA)
1 140 944 MDL
Achizitii.md ID
21325895
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3637, MOLDOVA, Străşeni, s.Vorniceni, str.Sfatul Țării nr. 6
Durata contractului
17 ian 2025 10:18 - 30 dec 2025 10:18
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Serviciilor de alimentare a copiilor din cadrul instituțiilor de educație timpurie Grădinița nr.1 și Grădinița nr.2, pentru perioada 01.01.2025 - 31.12.2025 CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
18.12.24 10:21
documentația standart.docx
Documentele la ofertă
DOCUMENTAȚIA STANDART
18.12.24 10:21

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Pontem.X

Preţul ofertei: 1 140 944 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerințelor autorității contractante.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări