Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 61 200 MDL
Perioada clarificărilor: 16 dec 2024, 11:58 - 17 dec 2024, 12:02
Perioada de depunere a ofertelor: 17 dec 2024, 12:02 - 20 dec 2024, 12:02

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Consumabile medicale - 2024 (3)

Informația despre anulare
Motivul anulării
art.69 alin.(6) lit.b) și art.71 alin.(1) lit.d) din Legea 131/15 privind achizițiile publice, deoarece oferta nu corespunde cerințelor din documentația de atribuire, și anume: S-a solicitat termen de livrare 3 zile, însă s-a propus 30 zile.
Data anulării
24 dec 2024, 10:44
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
16 dec 2024, 11:58
Data ultimilor modificări
24 dec 2024, 10:44
Achizitii.md ID
21324579
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
16 dec 2024, 12:35
Subiectul întrebării:
Termeni de livrare si valabilitate a contractului
Întrebare:
Rugam sa indicati termeni de livrare rezonabili. Dat fiind sarbatorile de iarna, producatorii europeni intra in vacanta incepand cu data de 20 decembrie, importul si livrarea produselor nicidecum nu poate fi realizata in 3 zile. Luand in considerare termenul tardiv de publicare al licitatiei, rugam sa indicati minim 30 zile pentru livrare, cu o valabilitate a contractului de minim 3 luni de la inregistrarea contractului.
Răspuns (16 dec 2024, 12:43):
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților!!!
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.