1
Perioada de actualizare
de la 14.12.2024 18:01
până la 24.12.2024 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.12.2024 09:00
până la 27.12.2024 09:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 853 584 MDL
Perioada clarificărilor: 14 dec 2024, 18:01 - 24 dec 2024, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 dec 2024, 9:00 - 27 dec 2024, 9:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de alimentație a elevilor din cadrul instituției de învățămînt autonomie financiară, IPLT ”Constantin Negruzzi” din str. Igor Vieru 6/2 mun.Chișinău, pentru perioada 01.01.2025-31.12.2025
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2075, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Igor Vieru 6/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Bitca Viorica
Telefonul de contact
079970434
Datele achizitiei
Data publicării
14 dec 2024, 17:58
Data ultimilor modificări
14 dec 2024, 18:01
Valoarea estimată (fără TVA)
1 853 584 MDL
Achizitii.md ID
21324240
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2075, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Igor Vieru 6/2
Durata contractului
1 ian 2025 18:00 - 30 dec 2025 18:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
servicii CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii_.docx
Documentele la ofertă
-
14.12.24 18:01
duae.doc
Criterii de eligibilitate
-
14.12.24 18:01

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IMAP Adolescenta-RC

Preţul ofertei: 1 853 584 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde tuturor criteriilor de calificare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări