Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
184 800 MDL
Perioada clarificărilor:
12 dec 2024, 18:11 - 16 dec 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
16 dec 2024, 10:00 - 19 dec 2024, 17:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Tehnică de calcul
Informația despre anulare
Motivul anulării
Termenul de înregistrarea contractului pentru anul bugetar 2024 este epuizat.
Data anulării
31 dec 2024, 9:48
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3505, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str. V. Mahu 160
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
12 dec 2024, 18:11
Data ultimilor modificări
2 ian 2025, 16:08
Achizitii.md ID
21323583
MTender ID
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
13 dec 2024, 15:14
Subiectul întrebării:
Separarea pe loturi
Întrebare:
Licitația include în sine mai multe tipuri de tehnică de calcul: calculatoare, scanere, multifuncționale, monitor; având cerința de a fi livrate bunurile în decurs de 10 zile. Aducem la cunoștință că nu toți operatorii economici importă și dețin în stoc toate tipurile de echipamente tehnice. Solicităm respectuos, ca autoritatea contractantă să revizuiască licitația și să o repartizeze pe loturi separate.
Răspuns (16 dec 2024, 08:53):
Bună ziua, mulțumim foarte mult pentru adresare.
Pentru început trebuie de menționat că această procedură nu este o licitație, ci o achiziție publică de mică valoare desfășurată prin intermediul SIA „RSAP”. Astfel această procedură nu cade sub incidența legii 131 privind achizițiile publice.
La fel vă informăm că un contract încheiat în acest an bugetar nu poate fi prelungit pe durata unui alt an bugetar, deci contractele încheiate în 2024 trebuie să-și încheie funcționalitatea până pe 31 decembrie 2024, deci toate bunurile trebuie sa fie livrate până pe 31 decembrie 2024 și plata trebuie să fie realizată până pe 31 decembrie 2024.
Ca urmare a celor expuse mai sus, putem să vă informăm că, în cazul lipsei unei oferte care ar respecta toate specificațiile tehnice, atunci vom fi nevoiți să repetăm această procedură, dar deja în anul 2025.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK