1
Perioada de actualizare
de la 11.12.2024 12:19
până la 17.12.2024 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la 17.12.2024 09:30
până la 25.12.2024 09:30
3
Licitaţie
26.12.2024 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 50 000 MDL
Perioada clarificărilor: 11 dec 2024, 12:19 - 17 dec 2024, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor: 17 dec 2024, 9:30 - 25 dec 2024, 9:30
Începutul licitației: 26 dec 2024, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

1.Servicii pază tehnică
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
11 dec 2024, 12:14
Data ultimilor modificări
11 dec 2024, 12:19
Valoarea estimată (fără TVA)
50 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
500 MDL
Achizitii.md ID
21322455
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
1 ian 2025 02:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
1.1. Paza tehnică la obiectele strategice enumerate în Anexa nr.1 al Caietului de sarcini: 1.AMPLASAREA: mun.Chișinău, str.Toma Ciorbă, 1. 2.OBIECTUL CONTRACTULUI: Prestarea serviciilor de pază și protecție sigură a bunurilor materiale prin metoda de pază tehnică. 3. DESCRIEREA SERVICIULUI: Autoritatea contractanta intenţionează să achiziţioneze servicii pază tehnică pentru asigurarea bunurilor materiale. Serviciile solicitate pot fi livrate de persoane juridice licenţiate care trebuie să corespundă tuturor condiţiilor de calificare. 4.TERMENUL,CONDIȚIILE DE LIVRARE A SERVICIILOR: Contractantul va asigura furnizarea de servicii de pază tehnică la obiectele strategice din Anexa nr.1 al Caietului de sarcini, de luni până duminică, 24/24 ore, din 01.01.2025 – până la 31.12.2025. 5.CERINȚE OBLIGATORII PENTRU ACTIVITATEA DE PAZĂ ȘI PROTECȚIE: Ofertantul: 1) Să deţină licenţă pentru desfăşurarea activităţii de pază, eliberată conform legislaţiei; 2) Să funcţioneze potrivit legislaţiei în domeniu; 3) Să deţină polița de asigurare facultativă a răspunderii civile profesionale la domeniul pazei tehnice al obiectivelor; 4) Să deţină certificatul de acreditare al sistemuli de management al calităţii ISO 9001:2015 (la domeniul pazei tehnice). 6. OBLIGAȚII MINIMALE A OFERTANTULUI: a) Ofertantul are obligaţia să asigure prestarea serviciilor, să asigure securitatatea resurselor materiale, echipamentele şi orice alte asemenea, fie de natură provizorie, fie definitivă cerute de şi pentru contract, în măsura în care necesitatea asigurării acestora este prevăzută de contractul respectiv. b) Ofertantul are obligaţia să pună la dispoziţia achizitorului, pentru executarea contractului, personal de specialitate instruit şi dotat corespunzător pentru serviciile prestate. c) Ofertantul are obligaţia să garanteze păstrarea secretului profesional cu privire la datele legate de activitatea achizitorului. d) Ofertantul are obligaţia să comunice operativ situaţiile care pot conduce la slăbirea sistemului de pază şi înlesnirea sustragerii de bunuri, precum şi la măsurile ce trebuie întreprinse. e) Ofertantul răspunde pentru orice pagubă pe care o produce ca urmare a prestării necorespunzătoare a serviciului. f) Ofertantul va suporta contra valoarea eventualelor sustrageri sau degradări ale bunurilor beficiarului produse datorită neândeplinirii ori îndeplinirii defectuase a obligaţiunilor. g) Ofertantul va instala din cont propriu componentele/consumabile necesare pentru asigurarea pazei tehnice. h) Intervenție rapidă a grupei operative în caz de declanșare a alarmei. 7.ALTE CERINȚE IMPUSE OFERTANTULUI: Experiență în domeniu pazei și protecției cel puțin 5 ani. CPV: 79713000-5 - Servicii de pază
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna
Documentele procedurii de achiziție
6.doc. standard 21322455.docx
Documentele la ofertă
-
11.12.24 12:19
8.declaratie (new 24.11.20).doc
Documentele la ofertă
-
11.12.24 12:19
7.duae.doc
Documentele la ofertă
-
11.12.24 12:19

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IS SERVICII PAZA A MAI

Preţul ofertei: 51 406,10 MDL
Statut: Învingător
Motivul: ok
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări