1
Perioada de actualizare
de la 10.12.2024 15:25
până la 13.12.2024 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.12.2024 09:00
până la 18.12.2024 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 46 221 MDL
Perioada clarificărilor: 10 dec 2024, 15:25 - 13 dec 2024, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 dec 2024, 9:00 - 18 dec 2024, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform caietului de sarcini atasat.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
10 dec 2024, 15:17
Data ultimilor modificări
10 dec 2024, 19:53
Valoarea estimată (fără TVA)
46 221 MDL
Achizitii.md ID
21321958
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
1 ian 2025 02:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
1.Servicii de supraveghere tehnică a lucrărilor: Replanificarea subsolului IMSP IMU str. Toma Ciorba, 1, mun. Chisinau CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrărilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
3.caiet de sarcini.pdf 3.caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-
10.12.24 15:25
1.anunt de participare.pdf 1.anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
10.12.24 15:25
4.caiet de sarcini lucrari.pdf 4.caiet de sarcini lucrari.pdf
Documentele la ofertă
-
10.12.24 15:25
2.anexa nr.22 și 23.docx
Documentele la ofertă
-
10.12.24 15:25

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Politub

Preţul ofertei: 23 000 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Imvocom-Prim

Preţul ofertei: 23 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

II Savca Grigore

Preţul ofertei: 36 800 MDL
Statut: în aşteptare
4
Denumirea participantului:

Artcom Service

Preţul ofertei: 42 999 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
1.Servicii de supraveghere tehnică a lucrărilor: Replanificarea subsolului IMSP IMU str. Toma Ciorba, 1, mun. Chisinau
Data:
10 dec 2024, 22:28
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Bună ziua stimată autoritate contractantă, doriți prezența zilnică a responsabilului tehnic pe parcursul a 12 luni consecutive pentru prețul indicat în anunț, respectiv mizer, solicităm respectuos să modificați cerința dată deoarece contravine obligațiilor responsabilului tehnic din legea 721 și a CUC care intră în vigoare la 25.01.2025. Totodată considerăm acest punct un instrument de manipulare a autorității contractante în cazul în care nu va cistiga persoana care va convine Dvs. Prin urmare în cazul în care nu veți exclude acest punct și nu vă veți conforma legislației ne rezervăm dreptul de a ne adresa în instanța cuvenită!!! Mulțumim frumos de înțelegere și sperăm la o înțelegere reciprocă
Răspuns (12 dec 2024, 10:36):
Procedura de achiziție a serviciilor de supraveghere tehnică a lucrărilor de replanificare este inițiată și derulată conform legislației în vigoare la moment din domeniul construcțiilor.Termenul maxim de executare a lucrarilor de replanificare este de 90 zile. Persoana responsabilă de prestarea serviciilor de supraveghere tehnică a lucrărilor de replanificare trebuie să efectueze zilnic monitorizarea și controlul conformității lucrărilor incepând cu 02.01.2025. Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări