1
Perioada de actualizare
de la 10.12.2024 15:25
până la 13.12.2024 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.12.2024 09:00
până la 18.12.2024 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 46 221 MDL
Perioada clarificărilor: 10 dec 2024, 15:25 - 13 dec 2024, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 dec 2024, 9:00 - 18 dec 2024, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de supraveghere tehnică a lucrărilor: Replanificarea subsolului IMSP IMU str. Toma Ciorba, 1, mun. Chisinau

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
10 dec 2024, 15:25
Data ultimilor modificări
10 dec 2024, 19:53
Achizitii.md ID
21321958
CPV
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrărilor
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
3.caiet de sarcini.pdf 3.caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-
10.12.24 15:25
1.anunt de participare.pdf 1.anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
10.12.24 15:25
4.caiet de sarcini lucrari.pdf 4.caiet de sarcini lucrari.pdf
Documentele la ofertă
-
10.12.24 15:25
2.anexa nr.22 și 23.docx
Documentele la ofertă
-
10.12.24 15:25
Data:
10 dec 2024, 19:53
Subiectul întrebării:
Caetu de sarcini
Întrebare:
Prezenta zilnica pentru monotorizarea obiectului e obligatoriu
Răspuns (12 dec 2024, 10:25):
Persoana responsabilă de prestarea serviciilor de supraveghere tehnică a lucrărilor de replanificare trebuie să efectueze zilnic monitorizarea și controlul conformității lucrărilor incepând cu 02.01.2025. Termenul maxim de executare a lucrarilor de replanificare este de 90 zile.
Data:
10 dec 2024, 20:35
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Termenul de executie a lucrarilor de reparatie propuse de antreprenor ?
Răspuns (12 dec 2024, 10:26):
Termenul maxim de executare a lucrarilor de replanificare este de 90 zile
Data:
10 dec 2024, 20:52
Subiectul întrebării:
anunt de participare
Întrebare:
Din 30,01,2025 intra in vigoare modificare in legea 721 art.180 Diriginti de santier si in art.187 responsabilii tehnici. Din 31,01,2025 - dirigintele de santier va indeplini responsabilitatile responsabilului tehnic adica va reprezenta Beneficiarul iar Responsabilul Tehnic va reprezenta Antreprenorul. Cum va fi semnat contractul cu responsabilul tehnic acum cu prevederile care vor intra in vigoare din 31,01,2025.( Cum va fi indeplinita cartea tehnica semnata de aceias persoana ca responsabil tehnic si ulterioar ca diriginte de santier). Multumesc.
Răspuns (12 dec 2024, 10:31):
Procedura de achiziție a serviciilor de supraveghere tehnică a lucrărilor de replanificare este inițiată și derulată conform legislației în vigoare la moment din domeniul construcțiilor. Odată cu intrarea în vigoare a noilor prevederi legislative vor fi operate modificările de rigoare. Toate actele vor fi vizate/semnate de către persoana care va reprezenta instituția conform contractului de prestare a serviciilor de supraveghere tehnică a lucrărilor de replanificare.
1.Servicii de supraveghere tehnică a lucrărilor: Replanificarea subsolului IMSP IMU str. Toma Ciorba, 1, mun. Chisinau
Data:
10 dec 2024, 22:28
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Bună ziua stimată autoritate contractantă, doriți prezența zilnică a responsabilului tehnic pe parcursul a 12 luni consecutive pentru prețul indicat în anunț, respectiv mizer, solicităm respectuos să modificați cerința dată deoarece contravine obligațiilor responsabilului tehnic din legea 721 și a CUC care intră în vigoare la 25.01.2025. Totodată considerăm acest punct un instrument de manipulare a autorității contractante în cazul în care nu va cistiga persoana care va convine Dvs. Prin urmare în cazul în care nu veți exclude acest punct și nu vă veți conforma legislației ne rezervăm dreptul de a ne adresa în instanța cuvenită!!! Mulțumim frumos de înțelegere și sperăm la o înțelegere reciprocă
Răspuns (12 dec 2024, 10:36):
Procedura de achiziție a serviciilor de supraveghere tehnică a lucrărilor de replanificare este inițiată și derulată conform legislației în vigoare la moment din domeniul construcțiilor.Termenul maxim de executare a lucrarilor de replanificare este de 90 zile. Persoana responsabilă de prestarea serviciilor de supraveghere tehnică a lucrărilor de replanificare trebuie să efectueze zilnic monitorizarea și controlul conformității lucrărilor incepând cu 02.01.2025. Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților.
Data:
11 dec 2024, 14:02
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Majorați vă rog termenul pentru clarificări și justificați vă rog prin lege prezența zilnică la obiect, care după lege este executată de dirigintele de șantier dar nu responsabil tehnic Mulțumesc de înțelegere
Răspuns (12 dec 2024, 10:40):
Procedura de achiziție a serviciilor de supraveghere tehnică a lucrărilor de replanificare este inițiată și derulată conform legislației în vigoare la moment din domeniul construcțiilor. Prezența zilnică este o cerință a autorității contractante pentru a monitoriza eficient procesul de executare a lucrărilor de replanificare. Termenul maxim de executare a lucrarilor de replanificare este de 90 zile. Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.