1
Perioada de actualizare
de la 09.12.2024 13:46
până la 14.12.2024 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.12.2024 00:00
până la 17.12.2024 00:00
3
Licitaţie
de la 17.12.2024 11:51
până la 17.12.2024 12:05
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 33 456 MDL
Perioada clarificărilor: 9 dec 2024, 13:46 - 14 dec 2024, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 dec 2024, 0:00 - 17 dec 2024, 0:00
Începutul licitației: 17 dec 2024, 11:51

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Produse alimentare pentru perioada ianuarie-iunie 2025
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3501, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, Or. Orhei, str. 31 august 1989,nr.80
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Svetlana Guja
Telefonul de contact
069250422
Datele achizitiei
Data publicării
9 dec 2024, 13:13
Data ultimilor modificări
10 dec 2024, 12:23
Valoarea estimată (fără TVA)
33 456 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
334,56 MDL
Achizitii.md ID
21321175
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3501, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, Or. Orhei, str. 31 august 1989,nr.80
Durata contractului
2 ian 2025 02:00 - 30 iun 2025 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Pește congelat ,, Hec,, CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 750.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini cop sp orhei 2025.pdf caiet de sarcini cop sp orhei 2025.pdf
Specificaţie tehnică
- Caiet de sarcini privind achiziționarea produselor alimentare pentru I jumătate de an - ianuarie-iunie a anului 2025
9.12.24 13:46
duae_ (1).pdf duae_ (1).pdf
Documentele la ofertă
-FORMULARUL STANDARD AL DOCUMENTULUI UNIC DE ACHIZIȚII EUROPEAN
9.12.24 13:46
doc standart 2025.pdf doc standart 2025.pdf
Documentele la ofertă
-DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii
9.12.24 13:46
anunţ de part produse alimentare sem. i, 2025.pdf anunţ de part produse alimentare sem. i, 2025.pdf
tenderNotice
- ANUNȚ DE PARTICIPARE privind achiziționarea prodselor alimentare pentru semestrul I anul 2025
9.12.24 15:35

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

AMAGER-COM

Preţul ofertei: 37 412,50 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde criteriilor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Delmix Prim SRL

Preţul ofertei: 38 933,33 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 40 755,90 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări