1
Perioada de actualizare
de la 09.12.2024 13:46
până la 14.12.2024 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.12.2024 00:00
până la 17.12.2024 00:00
3
Licitaţie
de la 17.12.2024 08:00
până la 17.12.2024 14:47
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 519 616 MDL
Perioada clarificărilor: 9 dec 2024, 13:46 - 14 dec 2024, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 dec 2024, 0:00 - 17 dec 2024, 0:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Achiziționarea produselor alimentare pentru alimentarea elevilor în sem.II a anului de strudii 2025-2026

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3501, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, Or. Orhei, str. 31 august 1989,nr.80
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Svetlana Guja
Telefonul de contact
069250422
Datele achizitiei
Data publicării
9 dec 2024, 13:46
Data ultimilor modificări
10 dec 2024, 12:23
Achizitii.md ID
21321175
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
10 dec 2024, 12:23
Subiectul întrebării:
CARNE
Întrebare:
Buna ziua! Spuneți vă rog unde să luăm informație despre loturi cu carne? Pe sait Achiziții ați indicat fie care poziție cu carne în loturi aparte, dar în Anunț de participare ați unit toată carne în două loturi.
Răspuns (10 dec 2024, 17:04):
Va rog sa va uitati în Caietul de sarcini si in Documentatia standart
Data:
10 dec 2024, 19:03
Subiectul întrebării:
Document
Întrebare:
Va rugam frumos adaugati "caiet de sarcini cop sp orhei 2025" in varianta WORD , pentru complectarea specificatii tehnice. Multumim anticipat.
Răspuns (11 dec 2024, 20:07):
Am încarcat. Puteti deja utiliza formatul WORD pentru complectarea specificatii tehnice
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.