1
Perioada de actualizare
de la 06.12.2024 16:42
până la 16.12.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.12.2024 10:00
până la 19.12.2024 10:00
3
Licitaţie
de la 20.12.2024 14:00
până la 20.12.2024 14:09
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 406 000 MDL
Perioada clarificărilor: 6 dec 2024, 16:42 - 16 dec 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 dec 2024, 10:00 - 19 dec 2024, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

conform anunțului de participare și caietului de sarcin

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Inna Frunză
Telefonul de contact
+37322776711
Datele achizitiei
Data publicării
6 dec 2024, 16:42
Data ultimilor modificări
10 dec 2024, 12:11
Achizitii.md ID
21320715
CPV
72400000-4 - Servicii de internet
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
6.12.24 16:42
servicii de internet caiet de sarcini 2025.docx
Documentele la ofertă
-
6.12.24 16:42
anunț de participare internet 2025.docx
Documentele la ofertă
-
6.12.24 16:42
caiet de sarcini internet 2025.docx
Documentele la ofertă
-
6.12.24 16:42
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
6.12.24 16:42
Data:
10 dec 2024, 12:11
Subiectul întrebării:
CLARIFICARE
Întrebare:
Rog sa argumentati anularea procedurii desfasurate: ocds-b3wdp1-MD-1731422897075 din 12.11.2024?
Răspuns (10 dec 2024, 13:02):
art. 71 alin. (1) lit. c) legii 131 privind achiziții publice
Data:
11 dec 2024, 15:23
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
În conformitate cu art. 31 din Legea nr. 131/2015, autoritatea contractantă este obligată să comunice participanților rezultatul procedurii în termen de cel mult 3 zile lucrătoare de la luarea deciziei. Până la această dată, DETS Botanica nu a publicat vreun rezultat oficial și nu a notificat participanții, ceea ce contravine principiilor de transparență și previzibilitate.
Răspuns (12 dec 2024, 08:30):
Pe data de 29.11.2024 prin e-mail operatorilor economici participanți la procedură au fost expediate scrisori de înștiințare conform e-mailurilor indicate în DUAE + scrisori de înștiințare au fost plasate în SIA RSAP. Astfel vă rogăm să nu targiversați procedura cu întrebări care nu au sens la procedura publicată.
Data:
12 dec 2024, 10:29
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Cum vă prezentăm certificatul privind lipsa datoriilor? Precizările SFS aferent prezentării certificatului privind lipsa sau existența restanțelor în cadrul procedurilor de achiziții publice Serviciul Fiscal de Stat informează contribuabilii care participă la procedurile de achiziții publice despre faptul că, începând cu data de 01 ianuarie 2024, accesarea informației privind îndeplinirea obligațiilor de plată a impozitelor, taxelor și contribuțiilor de asigurări sociale de către candidatul sau ofertantul la procedura de atribuire a contractului de achiziții publice se efectuează nemijlocit de către autoritatea contractantă, prin intermediul resursei informaționale a Serviciului Fiscal de Stat. Informația privind restanța contribuabilului este disponibilă a fi accesată de către autoritățile contractante de pe platforma de interoperabilitate (MConnect), precum și de pe Portalul guvernamental de date, accesând următorul link: https://date.gov.md/open/company-details. Având în vedere că informația cu privire la restanța contribuabilului față de buget poate fi accesată nemijlocit de către autoritatea contractantă, participanții în cadrul procedurilor de atribuire a contractelor de achiziții publice nu au obligația de a prezenta autorității contractante certificatul privind lipsa sau existența restanțelor față de buget.
Răspuns (12 dec 2024, 12:33):
În conformitate cu legislația în vigoare ”Ofertantul are obligaţia de a elabora oferta în conformitate cu prevederile din documentaţia de atribuire.” dacă o să cetiți atent anunț de participare o să vedeți că a fost adăugată posibilitatea de a prezenta extras din baza de date (https://date.gov.md/open/company-details, https://sfs.md/ro/services-online/route.taxpayer_information ). Astfel prezentați oferta conform cerinților stipulate în anunț de participare și caiet de sarcini.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.