Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
05.12.2024 16:02
până la 07.12.2024 16:05
până la 07.12.2024 16:05
2
Propunerea ofertelor
de la
07.12.2024 16:05
până la 10.12.2024 16:05
până la 10.12.2024 16:05
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
61 010 MDL
Perioada clarificărilor:
5 dec 2024, 16:02 - 7 dec 2024, 16:05
Perioada de depunere a ofertelor:
7 dec 2024, 16:05 - 10 dec 2024, 16:05
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Rechizite de birou pentru anul 2024 repetat
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, N. Testemiteanu nr.29 bl.1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
5 dec 2024, 15:49
Data ultimilor modificări
5 dec 2024, 16:02
Achizitii.md ID
21320205
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 2 - Lot2 Pungi din polietilena ZIP pentru ambalare eremetica si depozitarea medicamentelor,150 x 100 mm nr.100
Buget: 1200.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 3 - Lot3 Registru de evidentă cantitativă a toxicelor, stupefiantelor și alcoolului etilic
Buget: 100.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 9 - Lot9 Alonjă de îndosarierie diverse culori, perforații pentru arhivare,dim.35 x 150 mm,mecanizm de prindere 80 mm. Ambalaj 20 buc
Buget: 1650.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Documentele procedurii de achiziție
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK